پیام علی کریمی برای خداحافظی مظفری‌زاده

سعید مظفری زادهبازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: وقتی خبر خداحافظی مظفری‌زاده از داوری را شنیدم جا خوردم.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس،علی کریمی  در خصوص خداحافظی سعید مظفری‌زاده از عرصه داوری، گفت: او یکی از داوران خوب فوتبال ما بود و با تجربه‌ای که داشت قضاوت‌های خوبی در فوتبال انجام داده بود.

وی ادامه داد: وقتی خبر خداحافظی او را شنیدم جا خوردم. امیدوارم با رفتن او جوان‌ترها این میدان را داشته باشند که خودشان را ثابت کنند. این تصمیمی است که مظفری‌زاده به صورت شخصی گرفته است و برای او در زندگی شخصی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم.

کریمی با بیان اینکه به مظفری‌زاده خسته‌نباشی می‌گویم، تصریح کرد: فکر کنم جوان‌ترها باید قدر این موقعیت را بدانند. به خوب یا بد بودن این تصمیم کاری ندارم اما برای این داور خوب کشورمان در ادامه زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم.

3 پاسخ

  1. تجربه بالا شخصیت قوی ودوست داشتی مهندس مظفری زاده اورا بسیار متمایز ساخته بودوبرای من بعنوان یک ایرانی مایه غروروافتخار اما ایا فدراسیون فوتبال هم اینگونه به سرمایه های داوریش می نگرد .اگراینگونه بود اینقدر سریع وپی در پی شاهدبه تاراج رفتن سرمایه هایش نبود .با شناختی که ازشخصیت واراده محکم مهندس مظفری زاده دارم درراهی که گام نهاده پیروز وسربلند خواهد بودوشایسته غروروافتخار.خداونداو وخانواده اش را درپناه خودنگه دارد..

  2. آقای رئیس شما هم شجاعت خداحافظی را نشان بده تا داوری کشور اینهمه ضرر نکند.

  3. آقای عسکری-حتما یادتان هست که داورانی داشتید که میتوانستن از بهترینها باشن و اکنون افتخار کنید که چنین داورانی تربیت کردید و دستتان پر از داوران زبده باشد-امابرخوردهای هیتلر گونه و دیکتاتور و استعدادسوزانه شما باعث شد تا در میانه راه عطای داوری را به لقایش ببخشند وکنار بروند هرچند که از اعماق وجود به داوری عشق می ورزیدند وزندگیشان را فدا کردند- آقای عسکری استاد ارجمند و دیگر مسئولین کمیته داوران-ارنج کردن وچیدن کوبل داوری کار سختی نیست کشف استعداد و تربیت آن مشکل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *