مظفری‌زاده: فضا در حال حاضر برای داوران خوب نیست

سعید مظفری زادهداور دربی 78 گفت: خداحافظی از دنیای داوری هیچ ربطی به صحبت‌های عابدینی ندارد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، سعید مظفری‌زاده داور دربی 78 پس از خداحافظی از دنیای داوری، اظهار داشت: این تصمیم کاملا شخصی بود، هیچ ربطی به اتفاقات اخیر ندارد. می‌خواهم یک مقدار به زندگی، خانواده‌ و ادامه تحصیل برسم.

وی افزود: برنامه‌های دیگری برای زندگی‌ام دارد. امیدوارم جوان‌های دیگری بیایند و در امر داوری موفق باشند. امروز در آخرین دربی قضاوت خوبی کردم و هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

مظفری‌زاده در ادامه گفت: این خداحافظی هیچ ربطی به صحبت‌های عابدینی و اینطور مسائل ندارد. تصمیمی که گرفتم شخصی است و صحبت‌های عابدینی در این تصمیم تأثیرگذار نبود.

وی در پایان گفت: فضا برای داوران در حال حاضر خوب نیست. من تصمیمم را گرفته‌ام و امیدوارم داوران جوانی بیایند و موفق باشند و شرایط از این به بعد به سود داوران باشد.

3 پاسخ

  1. سعید با معرفت ودوست گرانقدر از اینکه زیبا ترین تصمیم را در زندگیت گرفتی خوشحالم برایت آرزوی سعادت وسلامتی در همه ادوار زندگی را دارم.

  2. با احترام به نظر خوب دوست عزیزم آقای ذهبی که خودشان هم از زحمتکشان عرصه داوری کشور هستند لکن این تصمیم آقا سعید به نفع ایشان وبه ضرر داوری کشور است داوران همچون معلمان میسوزند ولی روشنایی می بخشند هزینه کردیم تا سعیدها و ترکی هاو قهرمانی ها و……….ساخته شدند چطور می شود چنین آنها را از دست بدهیم .آیا این فدراسیون اینهمه بی خیالی میکند چقدر بایستی داوری را سمباده کاری کنیم تا افرادی مثل آنها را تربیت کنیم .
    موفقیت هر مجموعه ای منوط به داشتن نیروی انسانی موفق و سرآمد است و البته به شرط داشتن مدیران موفق در دانستن این مطلب.
    در آخر مطلب برای داوران از لیگ های پایه تا سطح بین المللی آرزوی موفقیت دارم.

  3. سلام و درود

    نابودی نسل طلایی داوری فوتبال ایران را به همه عاشقان خدمت به داوری تبریک میگم.
    سعیدجان چیزی جز تاسف برای رفتنت از داوری وارزویی جز سلامتی وشادکامی در سایر عرصه های زندگی ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *