واکنش فغانی به خبر خداحافظی سعید مظفری‌زاده

علیرضا فغانیداور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: انسانی نیست که به خاطر هجمه‌ها بخواهد جا بزند اما اگر به خاطر این مسائل او بخواهد از داوری برود واقعا ضربه به داوری خواهد بود.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس،علیرضا فغانی در خصوص خداحافظی سعید مظفری‌زاده در دربی 78 از داوری گفت: سعید مظفری‌زاده یکی از بهترین دوستان من است که انسان باشخصیتی است و از درک بالایی بهره می‌برد. من او را دوست دارم و دوست دارم که در داوری باقی بماند تا کار را با هم ادامه دهیم اما مظفری‌زاده انسان عاقل و بالغی است که به همه مسائل آگاه است و همیشه بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرد و اگر خودش آن تصمیم را گرفته مطمئن باشید بهترین تصمیم است هرچند که امیدوارم او در داوری باقی بماند.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود مظفری‌زاده به دلیل هجمه‌های وارد شده به جامعه داوری در چند وقت اخیر قصد دارد از داوری کنار برود، ادامه داد: او انسانی نیست که به خاطر هجمه‌ها بخواهد جا بزند اما اگر به خاطر این مسائل او بخواهد از داوری برود واقعا ضربه به داوری خواهد بود چرا که آنگاه باید یکی یکی از داوری برویم اما فکر نمی‌کنم او به خاطر این هجمه‌ها بخواهد از داوری خداحافظی کند. او شاید گلایه‌ای داشته اما فکر نمی‌کنم به دلیل این هجمه‌ها باشد.

فغانی در مورد دلنوشته سعید مظفری‌زاده در وبلاگش که از شرایط حاکم بر داوری‌ها گلایه کرده و همچنین فشاری که از سوی تیم‌ها و افراد به داوران وارد می‌شود، تصریح کرد: مسئول مستقیم اینگونه رفتارها فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی است. وقتی با یک یا دو فرد یا تیم متخلف برخورد نمی‌شود این موضوع به همه سرایت می‌کند و خیلی سخت می‌شود جلوی این موضوع را گرفت. وقتی با بزرگان فوتبال که به داوری اتهام می‌زنند برخورد نمی‌شود این موضوع به سایر افراد هم کشیده می شود و می‌بینیم که بیشتر تیم‌ها بعد از باخت همه چیز را به گردن داور می‌اندازند و این به ضرر داوری و فوتبال ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *