سخندان: لابی‌ها تاثیرگذارند

رضا سخندان در جام جهانی نوجوانان مکزیککمک‌داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: دست‌های پشت پرده هم در این انتخابات داوران جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نقش داشته‌اند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس،رضا سخندان در خصوص انتخاب نشدنش در تیم داوری ایران برای حضور در جام جهانی برزیل گفت: خودم هم از این موضوع مطلع نیستم و تازه از طریق یکی از دوستانم فهمیدم که من انتخاب نشده‌ام. من فکر می‌کنم شاید بحث هزینه‌ها بوده که من را انتخاب نکردند و یا شاید هم چون تیم ما تیم ذخیره است فقط داور و کمک اول را انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: البته اگر قرار بود برای این رقابت‌ها انتخاب شویم باید به عنوان تیم اصلی انتخاب می‌شدیم و روابط و لابی‌ها اینجاست که به کار می‌اید. همه کسانی که به داوری مشرف هستند می‌دانند که تیم داوری بحرینی که برای جام جهانی انتخاب شده از ما ضعیف‌تر بوده اما از آنجایی که رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بحرینی است او را برای جام جهانی انتخاب کردند. این نشان می‌دهد که دست‌های پشت پرده هم در این انتخابات نقش داشته‌اند. من از انتخاب نشدنم ناراحتم اما کاری از دستم برنمی‌آید چون تمام تلاشم را کردم.

کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درباره اینکه چرا این لابی‌ها برای تیم داوری ایران انجام نشده، اظهار داشت: من نباید جواب این سؤال را بدهم. من که نباید لابی بکنم. این کاری است که فدراسیون باید انجام بدهد اما می‌بینید که فدراسیون یا کمیته داوران بقیه قوی هستند و لابی می‌کنند و حق داورانشان را حتی اگر ضعیف باشند می‌گیرند اما ما می‌بینیم که در این سالها در همه زمینه‌ها چه داوری، چه انتخاب بازیکن و … ضعیف عمل می‌کنیم.آقایان می‌گویند که لابی تأثیر ندارد اما من می‌گویم لابی‌ها از کار خود افراد تأثیرش بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *