کامرانی‌فر: از این انتخاب خوشحال نیستم

حسن کامرانی فرکمک‌داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: برای انتخاب خودم و آقای فغانی خوشحالم و برای انتخاب نشدن رضا سخندان که دوست ۲۵ ساله‌ام است مرا ناراحت کرده و این موفقیت به من نمی‌چسبد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس،حسن کامرانی‌فر در خصوص انتخاب وی و علیرضا فغانی به عنوان تیم داوری ذخیره در جام جهانی 2014 برزیل گفت: این اولین بار است که داوران را برای جام جهانی اینگونه انتخاب می‌کنند و از آنجا که فاصله شهرها در برزیل زیاد است تیم‌های ذخیره داوری را برای این مسابقات انتخاب کرده‌اند و به همه قاره‌ها یک سهمیه ذخیره داده‌اند که البته برای قاره آفریقا این سهمیه دو تیم ذخیره داوری است.

وی ادامه داد: ما نزدیک به دو سال با هم بودیم و تمام رقابت‌های AFC و FIFA را با هم قضاوت کردیم و باید بگویم که اصلا از این انتخاب خوشحال نیستم چرا که رضا سخندان در تیم ما انتخاب نشد و امیدوارم که بتوانیم در این 5 ماه باقیمانده با تیم کامل راهی برزیل شویم. من برای انتخاب خودم و آقای فغانی خوشحالم و انتخاب نشدن رضا سخندان که دوست 25 ساله‌ام است من را ناراحت کرده و این موفقیت به من نمی‌چسبد. امیدوارم که در این 5 ماه اتفاقاتی رخ دهد تا بتوانیم با تیم کامل در جام جهانی حاضر شویم.

کمک‌داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درباره اینکه تیم داوری ایران چقدر شانس قضاوت در جام جهانی دارد، افزود: اگر همین تیم دو نفره باشیم شانس قضاوت نداریم و تیم ذخیره باقی خواهیم ماند. امیدوارم که سخندان هم بتواند همراه ما به برزیل بیاید چون بدون او این موفقیت به ما نمی‌چسبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *