فغانی: قضاوت در دربی افتخار خاصی ندارد

علیرضا فغانیداور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: البته اگر قرار باشد به عنوان تیم ذخیره در این رقابت‌ها حاضر شویم داور چهارم خواهیم بود.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس،علیرضا فغانی در خصوص انتخاب تیم داوری ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل گفت: من و کمک اولم را برای حضور در جام جهانی انتخاب کرده‌اند که البته ما در لیست ذخیره قرار داریم. ایمیلی برای ما ارسال شده بود که این موضوع در آن عنوان شده است البته ما به عنوان تیم ذخیره تا رقابت‌های جام جهانی در برزیل باید برنامه‌هایمان را به شدت انجام دهیم تا اگر اتفاق خاصی افتاد و ما در لیست داوران اصلی قرار گرفتیم در آمادگی کامل باشیم.

وی ادامه داد: البته اگر قرار باشد که به عنوان تیم ذخیره در این رقابت‌ها حاضر شویم داور چهارم خواهیم بود اما شاید در این 5 ماه مشکل یا اتفاقی برای داوران اصلی بیفتد که آنگاه شانس ما برای قضاوت در جام جهانی بالا می‌رود به همین دلیل به اسپانیا  و جزایر قناری می‌رویم تا کلیه تست‌ها از تمام داوران اصلی و ذخیره انجام شود.

فغانی درباره اینکه چرا رضا سخندان کمک داور دوم تیم قضاوت ایرانی در این لیست حضور ندارد، اظهار داشت: تمامی تیم‌های ذخیره که انتخاب شده‌اند فقط شامل داور و کمک داور اول بودند.

داور بین‌المللی کشورمان در مورد اینکه چرا داور دربی 78 نشد، گفت: دربی رفت را من سوت زدم و خودم هم دوست نداشتم که دربی برگشت را سوت بزنم و به نظرم انتخاب سعید مظفری‌زاده بهترین انتخاب برای این بازی بود. من داور چهارم این دیدار هستم و امیدوارم تیم داوری روز خوبی را پشت سر بگذارد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه در دیدار رفت من داور بودم صلاح نبود که داور برگشت هم باشم و البته قضاوت در دربی افتخار خاصی هم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *