اولین اظهار نظر قهرمانی پس از محرومیتش؛ قربانی باندبازی شدم

محسن قهرمانی

داور فوتبال ایران که به خاطر تبانی و دست داشتن در پرونده فساد فوتبال هشت ماه از فعالیت در این حوزه محروم شده است اعتقاد دارد قربانی باندبازی شده که همه از انها باخبر هستند. محسن قهرمانی در اولین اظهار نظرش پس از اعلام رای کمیته انضباطی عنوان کرد با اینکه چیزهای زیادی می داند اما فعلا ترجیح می دهد به خاطر جامعه داوری سکوت کند و حرفی نزند.
به گزارش خبرنگار مهر، محسن قهرمانی که به دنبال اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس پایش به پرونده تبانی در فوتبال باز شد، با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 8 ماه از قضاوت و فعالیت در فوتبال محروم شد. با این حال مدعی است در پایان دوران محرومیتش باز خواهد گشت و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

قهرمانی که روز یکشنبه رای خود در این مورد را دریافت کرد پیرامون این رای گفت: از رایی که در مورد من صادر شده است به هیچ عنوان راضی نیستم. این رای نشان داد که در فوتبال ایران چه می گذرد. وقتی محرومیتم تمام شد با قدرت برمی گردم و به کارم ادامه خواهم داد. دراین مدت از خیلی مسائل باخبر شدم اما فعلا سکوت می کنم.

وی با اشاره به حکمی که در این پرونده برای وی صادر شده است گفت: آقایان دنبال کسی می گشتند که قربانی اش کنند و هیچکس بهتر از من برای سربریدن پیدا نشد.

داور فوتبال ایران ادامه داد: به خاطر جامعه داوری فعلا سکوت می کنم زیرا در این مدت تهمت های زیادی به جامعه مظلوم داوری کشور وارد شده است و کسی هم متاسفانه به این تهمت ها کاری ندارد اما مطمئن هستم یک روزی چوب این کارها را خواهند خورد،من راضی هستم به رضای خدا و لطف و کرم و عنایت امام رضا (ع) و به تمرینات خودم ادامه می دهم تا انشالله پس از دوره محرومیت با قدرت به فوتبال و داوری بپردازم.

محسن قهرمانی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا به کمیته استیناف شکایت خواهد کرد یا نه گفت: می دانم که با این شکایت ها و پیگیری ها هیچ تغییری در رای صورت نمی گیرد. برای صادر شدن این رای اصلا صحبت های من را نشنیدند و قطعا در کمیته استیناف هم کسی حرف های من را نخواهد شنید. در این رای اشکالات اشکالات زیادی وجود دارد اما قول داده ام که به هیچ وجه درباره آنها صحبت نکنم. من قربانی یک باندبازی گسترده در فوتبال شدم که خیلی ها از آن با خبرند.

یک پاسخ

  1. ما خیلی دوست داریم آقای قهرمانی سکوت خود رو بشکنند. با سکوت کردن که چیزی درست نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *