کرمانشاهی : واقعا از حکم اعلام شده متعجبم

رضا کرمانشاهی

داور فوتبال ایران می‌گوید در حکم صادر شده از سوی فدراسیون فوتبال و محرومیت شش ماهه‌اش متعجب است. وی همچنین می‌گوید جریمه مالی اصلا برای او قابل هضم نیست و نمی‌داند مبنای این جریمه چه بوده است!
رضا کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر شش ماه محرومیتش و همچنین جریمه شش میلیون تومانی‌اش ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خدا را شکر که اتهامات مالی به من نچسبید. من از نظر مالی مبرا هستم ولی برایم جای تعجب دارد. عین این مسائلی که برای من عنوان شده، در مورد علی دایی و حتی علیرضا حاتم هم صدق می‌کند ولی آنها توبیخ و من محروم شده‌ام.
وی همچنین با تعجب از جریمه مالی در نظر گرفته شده برایش، خاطرنشان کرد: واقعا پرداخت شش میلیون تومان جریمه نقدی برایم قابل هضم نیست. نمی‌دانم این جریمه بر چه مبنایی بوده است.
داور محروم فوتبال ایران تاکید کرد: واقعا در احکام صادر شده، مانده‌ام. به هر حال من هم قطعا به این رای اعتراض و آنرا پیگیری می‌کنم. اتهام من فقط این است که با وجود داشتن اطلاعات، آنرا عنوان نکرده‌ام. اگر قرار است برای این اتهام محرومیتی در نظر گرفته شود، چرا افرادی مثل علی دایی محروم نشده‌اند.
کرمانشاهی در پایان درباره اینکه این حکم از چه زمانی اجرایی خواهد شد، گفت: محرومیت ما از روز 25 شهریور در نظر گرفته شده و چهار ماه آن سپری شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *