مرادی، در سمینار کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور می‌یابد

مسعود مرادی

مسعود مرادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار کرد: این سمینار از تاریخ 16 لغایت 26 بهمن در شهر کوالالامپور مالزی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود.
وی افزود: این سمینار هر ساله با حضور ناظران ومدرسان قاره کهن برگزار می شود و در آن ضمن بررسی برنامه های سال جدید میلادی درباره آخرین قوانین داوری ونظارت بحث وتبادل نظر می شود.
مرادی تصریح کرد: در این سمینار که به مدت 10 روز به طول خواهد انجامید عملکرد سال گذشته این کنفدراسیون در بحث نظارت وآموزش داوری نیزبررسی خواهد شد.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور در بخشی دیگر از صحبت های خود به حواشی ایجاد شده برای جامعه داوری هم اشاره کرد وگفت: متاسفانه در فوتبال ما هر سال یک سوژه برای تخریب پیدا می‌شود، سال گذشته بحث تبانی مربیان مطرح شد و امسال داوران وسال بعد هم ممکن است سوژه دیگری پیدا شود.
وی خاطرنشان کرد: داوران زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستندو فدراسیون باید با متخلف به شدت برخورد کند و در برابر هجمه‌های بی‌اساس از داوران حمایت کند تا جایگاه داوران حفظ شود.
مرادی اظهار کرد: این برخوردهای تحقیرآمیز و اهانت‌آمیز و تهمت زدن‌ها روی مسائل روحی و روانی و عملکرد فنی داوران تاثیر منفی می‌گذاردوجوانان علاقمند به داوری را نسبت به آن دلسرد می کند.
مدرس بین المللی داوری آسیا خواستار حفظ شان وجایگاه داوران شد وگفت: قضاوت امر مقدسی است وباید همه در جهت حفظ شان ومنزلت قشر داوری گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *