محمود رفیعی به عضویت دپارتمان داوری درآمد

محمود رفیعیداوری دربی 78 روز سه‌شنبه و پس از نشست مسئولان کمیته داوران و دپارتمان داوری انتخاب می‌شود.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری مهر، هفتاد و هشتمین رویارویی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی روز جمعه بیست و هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود که هنوز مسئولان داوری کشور، تیم قضاوت کننده در این بازی حساس را معرفی نکردند.

طبق اعلام فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار است تا روز سه‌شنبه مسئولان کمیته داوران و دپارتمان داوری نشستی را برای انتخاب گزینه داوری این دیدار برگزار کنند اما هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

هرچند اهالی فوتبال شانس قضاوت سعید مظفری‌زاده، علیرضا فغانی، احمد صالحی و حسین زرگر در این بازی وجود دارد اما رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت هیچکدام از این نفرات را در دربی 78، نه تائید و نه رد کرد.

فریدون اصفهانیان در خصوص اینکه شانس قضاوت کدام داور در دربی بیشتر است، اظهار کرد: این دیدار مانند سایر مسابقات لیگ است و هر داوری که از نظر روحی – روانی شرایط لازم را داشته باشد، برای قضاوت در این بازی انتخاب می‌شود. در حال حاضر همه داوران عزیز کشور، از شانس داوری در این بازی برخوردار هستند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب فرد سوم دپارتمان داوری هم گفت: با توجه به اینکه محمد علی فروغی می‌بایست هر روز مسیر 70 کیلومتری را برای حضور در کمیته داوران طی می‌کرد، به همین دلیل با تشکر از اعضای کمیته داوران، از حضور در دپارتمان عذرخواهی کرد. بر این اساس، محمود رفیعی به جای فروغی، به عضویت دپارتمان داوری درآمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *