برگزاری مراسم ختم جعفر نامدار در باشگاه شاهین تهران

عرض تسلیتمراسم ختم مرحوم جعفر نامدار داور بین‌المللی فوتبال ایران با همکاری کمیته داوران فدراسیون فوتبال در باشگاه شاهین برگزار می‌شود.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین به جهت اینکه مرحوم نامدار در سالهای بازیگری اش در مستطیل سبز، در این باشگاه بازی می کرده است، برای آن مرحوم مراسم ختمی برگزار خواهد کرد.این مراسم روز چهارشنبه 25 دی 92 و از ساعت 14:30 تا 16 در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین واقع در تهران، نارمک، میدان هلال احمر، بلوار گلستان، پائین تر از پارک فدک برگزار خواهد شد.

مرحوم جعفر نامدار در جام جهانی فوتبال 1974 و جام جهانی فوتبال 1978 به عنوان داور وسط قضاوت کرده ‌است و در سال‌های 1970 تا 1978 رییس کمیته داوران ایران بوده‌ است.

مرحوم نامدار در جام جهانی فوتبال 1974 بازی استرالیا و شیلی را در برلین غربی قضاوت کرد که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. همچنین وی در جام جهانی فوتبال 1978 دیدار دو تیم لهستان و مکزیک را که با برتری سه بر یک لهستان همراه بود سوت زد. وی به عنوان کمک داور دیدارهای برزیل – لهستان (جام‌جهانی 1974)، آرژانتین – لهستان و سوئد – برزیل (جام‌جهانی 1978) هم بوده ‌است. از دیگر قضاوت‌های بین‌المللی نامدار می‌توان به حضور در بازی‌های المپیک تابستانی 1972 و بازی‌های المپیک تابستانی 1976 اشاره کرد.

مرحوم جعفر نامدار در اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 میلادی به عنوان مدافع در تیم شاهین بازی می کرده‌ است و در تیم ملی فوتبال ایران که در بازیهای المپیک ژاپن حضور داشت، توپ می زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *