اصفهانیان: رای قهرمانی همین روزها صادر می‌شود

فریدون اصفهانیان

رئیس کمیته داوران گفت: من خودم با رییس کمیته انضباطی صحبت کرده‌ام و قرار است رای قهرمانی همین روزها صادر شود و عدم حمایت ما از داوران لیگ برتر به هیچ وجه صحت ندارد.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص حمایت از داوران لیگ برتر اظهار داشت: ما همیشه از داوران حمایت کرده‌ایم و پشت داوران هستیم و این جمله که اعلام می‌کنند حمایتی از ما نمی‌شود به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در خصوص حمایت از داوران افزود: مطمئنا ما از داوران حمایت کرده و این حمایت را همچنان ادامه خواهیم داد، فدراسیون همیشه حامی داوران بوده و خواهد بود.

اصفهانیان در خصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر اتفاقات اخیر محسن قهرمانی عنوان کرد: من خودم با رئیس کمیته انضباطی صحبت کرده‌ام و قرار است رای نهایی محسن قهرمانی همین روزها صادر شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخصوص تهمت به ” سعید مظفری‌زاده” نیز تصریح کرد: نمی‌شود که بدون سند و مدرک حرفی زده شود، حرف زیاد است اما هر حرفی برای اثبات باید همواره با سند و مدرک باشد در غیر این صورت حرف ارزش پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به نتیجه تست محسن ترکی نیز گفت: تست از ” محسن ترکی ” به عمل آمده است ولی نمره‌ی قبولی اخذ نکرده است، ماه آینده خودمان از ترکی تست می‌گیریم و اگر تایید شد قطعاً اعلام می‌کنیم.

اصفهانیان با توجه به تعداد داوران لیگ برتر اعلام کرد: خوشبختانه داوران زیاد و جوان و با انگیزه‌ای در لیگ های کشور داریم که می‌توانند شایسته‌ترین قضاوت خود را در لیگ برتر انجام دهند و اگر این داوارن نتوانند در امر قضاوت در لیگ به ما کمک کنند از این داوران جوان در قضاوت مسابقات لیگ برتر استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *