مرادی: چرا مسئله قهرمانی باید ۳ ماه طول بکشد

مسعود مرادی
مسعود مرادی، عضو کمیته داوران درباره شرایط داوری در کشور گفت: من می‌خواهم از گروهی صحبت کنم که هم بی‌ادعا هستند و هم متخصص. می‌خواهند فضایی در داوری به وجود بیاورند که همه داوران از شغل‌شان زده شوند.
افرادی مانند ترکی و مظفری‌‌زاده در داوری ما سرمایه هستند و تنها انگیزه آنها داوری است نه بحث‌های دیگر. چرا مسئله قهرمانی ۳ ماه باید طول بکشد؟ اگر هر مشکلی برای یک داور این قدر به طول بینجامد، مسخره است. در داوری امروز دلسردی به وجود آمده است که حالا حالا این مسائل حل‌شدنی نیست. تمام این افراد متعلق به همین فوتبال هستند و کسی خارج از خانواده فوتبال نیست.

در این مسیر هر کس می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد تا بهبود وضعیت را شاهد باشیم. رسانه‌ها، فدراسیون و اعضای جامعه داوری باید کمک کنند تا شک و شبهه و اتهام از داوران دور شود و به شرایط آرام و ایده‌آل برای داوری کشور نزدیک شویم. مرادی درباره برکناری‌‌اش از عضویت کمیته داوران نیز گفت: این مسئله واقعیت ندارد. من در این چند روز اخیر به جنوب شرق آسیا رفته بودم تا نظارت بر بازی‌ها داشته باشم و از اتفاقاتی که در تهران اتفاق افتاده، خبر ندارم. البته مطلع شدم که تغییراتی در دپارتمان با نظر عسگری و اصفهانیان به وجود آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *