اصفهانیان: هنوز هم چیدمان داوران با کمیته است

فریدون اصفهانیان
رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که اختلافی با حسین عسگری ندارد، گفت: تغییرات در دپارتمان لازم بود.
فوتبال ایران- فریدون اصفهانیان درباره تغییرات دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: جلسه‌ای در فدراسیون برگزار کردیم و در آن تصمیم گرفتیم که تغییراتی در ترکیب دپارتمان بدهیم. این مساله البته درون خانوادگی بود و بهتر بود رسانه‌ای نشود!
وی همچنین گفت: اختلافاتی که در چند ماه گذشته بین کمیته‌ و دپارتمان داوری رخ داد نباید پیش می‌آمد. باز هم تاکید می‌کنم که برای کمیته‌ داوران مهم نیست که چه کسی در دپارتمان باشد، بلکه مهم کارایی لازم افراد است و این که با کمیته‌ همسو باشند.
اصفهانیان در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی بین او و حسین عسگری وجود داشته یا خیر؟ گفت: بارها در رسانه‌ها گفته بودم که با عسگری دوستم و با او رفت و آمد خانوادگی دارم. هنوز هم همین طور است. دپارتمان باید در راستای کمیته‌ داوران حرکت کند و برای توسعه جامعه داوری با هم هماهنگ باشند.
وی افزود: خدا را شکر اکنون برنامه‌ها در حال انجامند و قطعا تغییرات دپارتمان می‌تواند در پیش‌برد برنامه‌ها تاثیرگذار باشد. این تفاهم می‌تواند به نتایج بهتری بینجامد.
به گزارش ایسنا، محمدعلی فروغی یکی از اعضای جدید دپارتمان داوری است که از حضور در این دپارتمان انصراف داده است. اصفهانیان در این باره گفت: آقای فروغی گفت که راهش دور است و نمی‌تواند به این کار برسد. او انسان خوبی است و زحمت زیادی برای داوری کشیده است، اما مشکلات خاص خود را دارد.
وی در ادامه گفت: برای جایگزینی فروغی دو گزینه را مدنظر داریم که به زودی به نتیجه‌ می‌رسیم.
اصفهانیان درباره این که چیدمان داوران اکنون بر عهده کمیته‌ است یا دپارتمان؟ گفت: نمی‌دانم چرا این بحث دائم تکرار می‌شود. چند بار گفته‌ام که چیدمان داوران وظیفه ذاتی کمیته‌ است و هنوز هم کمیته‌ این کار را انجام می‌دهد و بعضی از کارها مثل آنالیز داوران بر عهده دپارتمان است. به هر حال هدف این است که قضاوت‌های خوبی انجام شود.
رییس کمیته‌ داوران درباره روند رسیدگی به پرونده‌ سعید مظفری‌زاده هم گفت: بارها گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم و حتی این مساله را به مظفری‌زاده هم گفته‌ام که در دفاع از خود صحبت کند. ما این اجازه را به او و قهرمانی داده‌ایم که نگویند به آنها اجازه داده نشده است. اما فکر نمی‌کنم پرونده‌ مظفری زاده فرسایشی شود.
وی درباره وضعیت محسن قهرمانی نیز، گفت: طولانی شدن رسیدگی به این پرونده‌ باعث شد هزینه‌ها بیشتر شود. اگر کسی خلافی کرده است، باید سریعا به آن رسیدگی شود. چطور به پرونده آقای‌ X و Y خیلی زود رسیدگی می‌شود؟ تازه تنها قهرمانی نیست، بلکه رضا کرمانشاهی هم تست داده و ما دوست داریم از او استفاده کنیم، اما تکلیفش روشن نمی‌شود.
اصفهانیان در پایان گفت: آقای صالحی در برنامه «90» حاضر شد و وقتی دایی آن صحبت‌ها را کرد فردایش جلسه گذاشتند و مساله تمام شد. حالا این که دایی باید محروم می‌شد یا نه به ما ربطی ندارد. کمیته‌ انضباطی هم گفته بود که 15 روزه رای قهرمانی را صادر می‌کند، ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *