نظررئیس کمیته داوران دربازی بازی مس-پرسپولیس

فریدون اصفهانیان

به گزارش قدس آنلاین، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره وقایع رخ داده در دیدار مس و پرسپولیس و اقدام پرویز مظلومی در بیرون کشیدن تیمش پس از اعلام پنالتی به ضرر این تیم، اظهار کرد: مظلومی یکی از مربیان خوب است و ما اصلا از او انتظار نداشتیم که غیر حرفه‌ای رفتار کند. اگر مشکلی وجود دارد و به آن معترضیم باید از مراجع قانونی پیگیری کنیم.
وی در ادامه درباره پنالتی پرسپولیس که باعث به وجود آمدن مشکلات شد، گفت: کارشناسانی که از تلویزیون بازی را دیده‌اند نظرات خود را می‌دهند، ولی نظر اصلی را زمانی می‌شود داد که فیلم بازی را به طور دقیق آنالیز کرده باشیم. آن طور که من هم دیدم به نظر می‌آمد که دروازه‌بان اول توپ را زد و بعد پای بازیکن را ولی نظر دقیق‌تر را بعد از آنالیز فیلم بازی می‌توانم بدهم.
اصفهانیان در ادامه گفت: به هر حال تیمی که شش گل خورده یعنی مشکلی داشته و نباید باخت را به گردن داور بیندازد. همان طور که مربی این تیم(آتیلا حجازی) هم گفت نباید اشتباه داور را مقصر اصلی باخت مس قلمداد کنیم.
رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال در ادامه به صحبت‌های امیر عابدینی علیه یکی از داوران لیگ برتری اشاره کرد و گفت: چند باشگاه از طریق مدیران خود به ما نامه نوشته اند و مشکلاتی را بیان کرده‌اند که ما هم بررسی کردیم و جواب مثبت یا منفی به آنها دادیم. اگر عابدینی هم مشکلش را به صورت کتبی اطلاع می‌داد بررسی می‌شد، هر چند حالا هم در نامه‌ای از کفاشیان خواسته‌ایم موضوع را پیگیری کند تا فرسایشی نشود.
وی افزود: مشکل قهرمانی و کرمانشاهی چند ماه برای جامعه داوری مشکل درست کرد و کم‌کم فرسایشی می‌شود. باید هر چه سریع‌تر تکلیف روشن شود تا وضعیت خود را بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *