جلسه رفع مشکل کمیته ودپارتمان داوری

قانون

قرار است در جلسه‌ای اختلافات بین کمیته داوران و دپارتمان داوری حل شود و تعامل خوبی شکل بگیرد.

نوذر رود نیل در مورد مسائل اخیر داوری در فوتبال ایران گفت: به لطف خداوند منان و مدیریت علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، هادی آیت اللهی، فریدون اصفهانیان، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، رضا غیاثی، هوشنگ نصیرزاده، حسین عسگری و اسماعیل صفیری هفته آینده مشکلات کمیته و دپارتمان حل می شود و آرامش بر کمیته داوارن، دپارتمان و داوران می گردد تا در نیم فصل دوم شاهد قضاوت های خوب و مفیدی باشیم. آقای اصفهانیان تمایل دارد مشکلات فعلی به صورت اصولی و منطقی حل شود او علاقمند به این کار است.

به نقل از فارس، وی افزود: دپارتمان باید قبول داشته باشد اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال است و باید در اکثر برنامه ها تعامل داشته باشند. این تعامل برای پیشبرد اهداف برنامه های داوری می شود امیدوارم با توجه به مدیریت مسئولان فدراسیون در هفته جاری جلسه ای برگزار می شود که این مشکلات حل شود و یک آرامش خیلی خوب در جامعه داوری به وجود بیاید تا در نیم فصل دوم مشکل خاصی نداشته وی در پاسخ به این سوال که در این مدت جلسات زیادی تشکیل شده اما بعد از مدتی بار دیگر این اختلافات بازگشته است، خاطرنشان کرد: این جلسه با سایر جلسات فرق می کند مطمئن باشید با مدیریت این آقایان و صحبت هایی که انجام شده است همه چیز حل می شد. خودم در مسجد سلیمان و اهواز با اصفهانیان صحبت کردم باید اهداف را مشخص کرد. هدف همه پیشرفت جامعه داوری، بهبود قضاوت‌ها، تنش کمتر، قضاوت آسان، ضایع نشدن حق باشگاه‌ها و … است تا یک لیگ خوب و قدرتمند با قضاوت های خوب داشته باشیم. فریدون اصفهانیان و عسگری و مدیریتی که نام بردم به این نتیجه رسیدند که باید تعامل کنند تا مشکلات داوری برطرف شود. این جلسه با سایر جلسات فرق می کند. اصفهانیان خودش راغب است تا این مشکلات خیلی زود حل شود.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران در پایان تأکید کرد: باید قبول کنیم فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران است باید از او در مسائل کاری و اداری به عنوان رئیس کمیته داوران تبعیت شود او انسان سالمی است که از حاشیه به دور است او فرد با صداقتی است. امیدوارم هرچه زودتر این تعامل به وجود بیاید تا خدشه ای به شخصیت اجتماعی اصفهانیان و سایرین وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *