اصفهانیان:هرگزنگفته ام که ادعاهای عابدینی درباره مظفری زاده به کمیته داوران مربوط نیست

فریدون اصفهانیان

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی در این باره گفت: امروز گفت و گویی از من در روزنامه گل به چاپ رسید که در آن از قول من تیتری به کار رفته و جملاتی نوشته شده که من هرگز آنها را به کار نبرده ام. من به جهت احترام به رسانه ها با همه آنها مصاحبه می کنم و با روزنامه گل هم مصاحبه کردم اما رسانه ها نباید غیرحرفه ای عمل کنند و از قول من تیترهای استنباطی بزنند. هرگز نگفته ام که ادعاهای عابدینی درباره مظفری زاده به کمیته داوران مربوط نیست و برود خودش پیگیری کند. مگر امکان دارد من به عنوان عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران، فدراسیون و کمیته داوران را خراب کنم؟ این اصلا درست نیست که روزنامه ها برای اهدافی که در سر دارند از خودشان تیتر بزنند و بنویسند در حالی که من هرگز چنین جملاتی را به کار نبرده ام. من حتی خود مصاحبه را خواندم و اثری از تیتر پیدا نکردم. این کارها حرفه ای نیست و اخلاق حرفه ای باید توسط رسانه ها رعایت شود.

اصفهانیان ادامه داد: من این جملات را تکذیب می کنم.فدراسیون و کمیته داوران هر جا که لازم باشد به حق از داوران و مجموعه کمیته داوران حمایت می کند.حتی نامه ای به کفاشیان نوشته ام و اظهارات آقای عابدینی در برنامه نود را ضمیمه اش کرده ایم. از رئیس فدراسیون می خواهم تا مساله مظفری زاده مثل مساله محسن قهرمانی طولانی و فرسایشی نشود. هدف این است که پس از قهرمانی، مظفری زاده را هم از قضاوت کردن بیندازند اما این بار فدراسیون و کمیته داوران چنین اجازه ای نمی دهد.
رئیس کمیته داوران در پایان گفت: یک بار از قول من تیتر می زنند که علی دایی را نمی شناسم. مگر می شود کسی علی دایی را نشناسد؟ یک بار تیتر می زنند که من گفته ام ماجرای محسن قهرمانی را پیگیری نمی کنم. پس این چند جلسه که با حضور رئیس فدراسیون در این باره تشکیل دادیم چه بود؟ پیگیری نبود؟ الان هم تیتر می زنند که من گفته ام مظفری زاده منتظر کمیته داوران و فدراسیون نماند و خودش واکنش نشان دهد و به ما مربوط نیست. مگر می شود بنده چنین چیزی بگویم؟ اتفاقا ما تا آخر ماجرا پیگیر خواهیم بود تا اقدامات لازم انجام شود. واقعا درست نیست که از خودشان بنویسند در حالی که از دهان من چنین جملاتی خارج نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *