نصیرزاده پرده از زندگی خصوصی مظفری زاده برداشت

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری
پس از صحبت های جنجالی امیر عابدینی در قبال سعید مظفری زاده،حالا هوشنگ نصیرزاده حر فهای جالبی را در مورد این داور یزدی می زند.نصیرزاده  که امروز با ایسنا حرف می زد اعلام کرد سعید به قدری وضعش خوب است که پول داوری اش را خرج بی بضاعت ها می کند. او همچنین فاش ساخت که درآمد سالیانه این داور هم اندازه سازمان لیگ است! نصیرزاده که از تهمت های عابدینی به خشم آمده بود در این مورد گفت:« این حرف‌هایی که می‌خواهم بزنم شاید با رضایت سعید مظفری‌زاده همراه نباشد اما در دفاع از او باید بگویم سعید مظفری‌زاده جزو بی‌نیازترین داوران فوتبال ایران است. درآمد سالانه او از درآمد سازمان لیگ و تبلیغات دور زمین هم بیشتر است.»
او سپس ادامه داد: او پولی که از قضاوت‌هایش دریافت می‌کند را خرج خانواده‌های بی‌بضاعت می‌کند و اکثر اعضای خانواده‌اش در کانادا زندگی می‌کنند. پدر او جزو ملاکان بزرگ یزد است و مظفری‌زاده سفرهای آخر هفته خود را به اروپا می‌رود بنابراین بیان چنین اتهامی به مظفری‌زاده دور از ذهن است.
نصیرزاده در پایان گفت: اگر اصفهانیان مهارت کلامی ندارد و نمی‌تواند از داورهایش دفاع کند بهتر است استعفا دهد. این حرف‌هایی که درباره داوران اخیر ا زده شده، در زمان ریاست اصفهانیان بوده است. فکر می‌کنم منظور عابدینی، مظفری‌زاده نبوده است و حتما منظورش مسائل دیگری بوده که ما از آن بی‌خبریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *