دیدار جمعی از داوران و پیشکسوتان از مرتضی شکرانه داور لیگ برتر فوتسال کشور

دیدار با مرتضی شکرانه

دیدار با مرتضی شکرانه

دیدار با مرتضی شکرانه

مرتضی شکرانه بیش از 16 سال است بعنوان داور فعالیت خود را آغاز و نزدیک به یک دهه است که با قضاوت مسابقات مختلف کشور با فدراسیون فوتبال همکاری داشته است.
مرتضی شکرانه دارای مدرک لیسانس مدیریت دولتی است که تا کنون بخاطر حضور در جامعه داوران استان و کشور نتوانسته استخدام دولت گردد وی 40 سال سن دارد و دارای دو فرزند است و مدتی است از بیماری سرطان معده رنج می برد که در نهایت منجر به این شده است که معده او را بطور کامل از بدنش جدا کنند و برای سرایت نکردن سرطان به روده ها هم اکنون در حال شیمی درمانی است.
از همین جهت بیش از 30 نفر داوران فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی و همچنین داوران پیشکسوت استان اصفهان در اقدامی خود جوش و ماندگار (و با تهیه حلقه گل، قاب پوست، لوح های یاد بود، دسته گل، شیرینی و …) اقدام به عیادت از مرتضی شکرانموده اند.
در این دیدار و عیادت که مورد توجه صداوسیما مرکز استان اصفهان و باشگاه خبرنگاران جوان هم قرار گرفت مرتضی شکرانه در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما از شرایط بیماری خود گفت و از مسئولینی گله کرد که نه تنها به او سر نزده اند و به عیادتش نرفتند بلکه حتی برخی از آنها جواب تلفن وی را هم نمی دهند و از دیگر مسئولین خواست برای بیمه وی و از کار افتادگیش چاره ای بیندیشند و از حضور جمع داوران حاضر در این مراسم ماندگار تشکر نمود.
وی که ذاکرین اهل بیت ائمه (ع) نیز هستند دقایقی را با اشک چشم برای حاضرین مداحی نمود.
در این مراسم محمد بیاتی داور لیگ برتر فوتسال کشور نیز در مصاحبه خود با صداوسیما ضمن آرزوی سلامتی هرچه زودتر دوست و همکار خود به قضاوتهای مهم شکرانه در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و حتی مسابقات دوستانه بین المللی ایران – برزیل، ایران – روسیه و کایرات آلملتی قزاقستان با فولاد ماهان در سالهای گذشته اشاره کرد. اقایان محمدی و قائدی داوران اصفهان همچنین آقایان نظیفی و لایقی از پیشکسوتان داوری استان نیز در مصاحبه های جداگانه برای مرتضی شکرانه آرزوی سلامتی نمودند و در مورد خصوصیات شاخص اخلاقی، رفتاری، علم و سوابق او سخن گفتند.
مرتضی شکرانه که خود یک ورزشکار است تا این لحظه بخوبی توانسته بیماری سرطان را مغلوب خود نماید و شرایط روحی بسیار مطلوبی دارد که کمتر کسی می تواند با این روحیه به مبارزه با این بیماری بپردازد.
امیدواریم هرچه سریع تر وی سلامتی خود را بدست آوره و در کنار دیگر همکارانش به امر قضاوت بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *