خسروی: نتیجه تست قهرمانی، تحسین برانگیز است

محسن قهرمانی در تست لیگ برتر
علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مسائل داوری این روزها بیان داشت: مسائلی که با جامعه‌ی داوری در نیم‌فصل اول به وجود آمد در 32 سال دوره داوری بنده بی‌سابقه بوده است. نیم‌فصل اول برای جامعه‌ی داوری بسیار سخت گذشت و بیشترین فشار بر روی محسن قهرمانی بود با این همه فشارها قهرمانی در تست داوری موفق بود زیرا در زمین 150 متری که 20 دور استاندارد آن است توانست 18 دور بدود و باید به وی تبریک گفت که با وجود تمامی فشار‌ها، موفق از این امتحان بیرون آمد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در ادامه گفت: محسن قهرمانی در این روزها شرایط روحی خوبی ندارد، بنابراین بنظر می‌رسد کمیته داوران می‌توانند به وی لطف کرده و قبولش کنند. اگر هم چنین نشد مجدد میتوانند تست بگیرند تا از این مسئله کسی نتواند بهانه بگیرد.

وی در مورد کلاس داوری روز پنج‌شنبه گفت: دستمزد داوران حدود چهار سال است که تغییر نکرده اما با توجه به گذشت این مدت، دستمزد داوران باید صد در صد افزایش پیدا می کرد، یعنی از پانصد هزار تومان میتواند به یک میلیون تومان برسد.

خسروی در مورد نحوه‌ی پذیرش داوران خاطرنشان کرد: افرادی که در کلاس‌های درجه 3 داوری شرکت می‌کنند باید از هر لحاظ سنجیده شوند و تست‌های شنوایی، بینایی، روحی و تناسب اندام را انجام دهد این مسئله باید به صورت یک فرهنگ درآید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *