خسروی: شیوه مدیریتی سعید مظفری زاده عالی بود

ˈعلی خسرویˈ جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه قاضی این بازی تلاش می کرد به نوعی مدیریت یکنواخت را پیاده کند، اظهار کرد: شاید اگر هر داور دیگری در این بازی مهم و فشرده قضاوت می کرد، شیوه مظفری زاده را برمی گزید.

وی نشان دادن کارت زرد به ˈمیثم بائوˈ و ˈجواد نکونامˈ را یکی از نمونه های بارز مدیریت یکنواخت قضاوت این دیدار بیان کرد.

خسروی، با بیان اینکه این بازی می توانست دو اخراجی داشته باشد، گفت: در صحنه ای که ˈمحمد نصرتیˈ مدافع تراکتورسازی در دقیقه 37 روی مهاجم استقلال حرکت رزمی انجام داد، باید با کارت قرمز از زمین بازی اخراج می شد.

وی اضافه کرد: در دقیقه 85 بازی نیز خطای ˈپژمان نوریˈ بر روی ˈسعید دقیقیˈ مهاجم تراکتورسازی که با لگد انجام گرفت، باید با کارت زرد دوم و اخراج مواجه می شد.

خسروی، سرنگون شدن علی کریمی در محوطه جریمه استقلال را خطای پنالتی ندانست و گفت: در این صحنه کریمی اقدام به شبیه سازی کرد و باید با کارت زرد جریمه می شد که مظفری زاده از نشان دادن کارت خودداری کرد.

وی، قضاوت دیدارهای تراکتورسازی و استقلال را بسیار سخت دانست و یادآوری کرد: هم اکنون دیدار این دو تیم چه در تبریز و چه در تهران خیلی سخت و به دربی شماره 2 ایران تبدیل شده که البته قضاوت در چنین دیدارهایی مدیریت خوب و مطلوبی می طلبد.

یک پاسخ

  1. به نظر شما اخراج نکردن بازیکن به علت انجام خطای شدیدیعنی مدیریت؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *