گفتگو با ناصر رحیم پور دبیر کمیته داوران آذربایجان شرقی

ناصر رحیم پور

1 – خودتان را معرفی نمایید؟

ناصر رحیم پور متولد شهرستان اهر استان اذربایجان شرقی و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت اجرایی ورزش هستم.

2- از سوابق ورزشی خود مختصرا توضیح بفرمایید؟

از سال 1349 فوتبال رسمی را از جوانان شروع کرده و در جام ولی عهد ان زمان فوتبال بازی کرده ام بعد توسط مرحوم پورصمدی سرپرست ان زمان تراکتور سازی به این تیم دعوت شده و فوتبال بازی کرده ام.

3- از سوابق داوری خود بفرمایید و اخرین رده قضاوتتان کجا بوده؟

از سال 1356 در کلاس داوری در اردبیل شرکت کرده و داور شده ام و در سال 1372 درجه ملی خود را در یزد گرفته ام مدرس داوریم اقای یدالله سلیمانی بوده و تا سال 1378 داوری کرده ام در ان زمان لیگ برتر نبود و بنده در لیگ دو قضاوت میکردم و اخرین بازیم دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی – هما تهران را سوت زده ام.

4- بهترین و بدترین خاطره دوران داوریتان را بفرمایید؟

در برف سنگین ان زمان تبریز دیدار سهند تبریز – کشتارگاه تبریز در سوپر لیگ استان را قضاوت کردم که واقعا برایم بسیار خاطره انگیز بوده اما بدترین خاطره در جام رمضان دیدار تراکتورسازی – شهرداری تبریز را سوت میزدم که به دلیل عدم تمرکز قضاوت خوبی نداشتم و خاطره تلخی از ان بازی دارم.

5 – نظرتان در مورد حواشی اخیر جامعه داوری چیست؟

داوران ایران در دنیا از جمله داوران پاک به شمار میروند و در حق این عزیزان کمی بی انصافی میشود داوران قشر مظلوم و پاک این ورزشند.

6 – نظرتان در مورد تیم داوری ایران که کاندیدای قضاوت جام جهانی میباشد چیست؟

فغانی و تیم داوریش جز افتخارات داوری ایران هستند و یک سرو گردن از سایر رقبا بالاترند و انشاالله راهی برزیل خواهند شد.

7 – از زمانی که به عنوان دبیر کمیته داوران اذربایجان شرقی معرفی شدید چه اقداماتی در زمینه پیشرفت داوران انجام داده اید؟

خوشبختانه با تعاملی که رییس هیئت فوتبال اقای ششگلانی و رییس کمیته داوران استان اقای اصغرزاده و بنده با هم داریم چندین دوره کلاس توجیهی با حضور ریاست کمیته داوران کشور و اعضای کمیته داوران کشور برای داوران کشوری استان خود برگزار کرده ایم همچنین چندین دوره کلاس داوری و ارتقا در سطح استان را برگزار کرده ایم.

8 – برای اینده داوری استان چه برنامه هایی دارید؟

اساسنامه جدید کمیته داوران استان تدوین شده که مصوب خواهد شد و همچنین داوران جدید را از مدارس فوتبال و نوجوانان زیر نظر گرفته و نفرات برتر را به جامعه داوری معرفی خواهیم کرد.

9 – تبریز میزبان برگزاری تست امادگی جسمانی داوران لیگ ازادگان کشور بود به عنوان دبیر کمیته داوران استان این میزبانی را چطور ارزیابی میکنید؟

اقای اصفهانیان رییس محترم کمیته داوران و اعضای این کمیته اقایان نورانی و احمدی از میزبانی استان بسیار تمجید کردند ما هم بر اساس گفته مرحوم استاد شهریار شهر تبریز است و جان قربان جانان میکند سرمه چشم از غبار پای مهمان میکند تا انچه در توان داشتیم میزبان خوبی باشیم و خدارا شکر میزبان خوبی برای داوران عزیز کشور بودیم.

10- سخن پایانی؟؟

جا دارد انتخاب به جا و شایسته اقای ششگلانی که از مدیران دلسوز استان میباشند را به سمت ریاست هیئت فوتبال اذربایجان شرقی را تبریک گفته و از زحمات اقای کریم اصغرزاده ریاست کمیته داوران استان را که همیشه به فکر داوران بوده و به همراه اقای ششگلانی برای داوری استان از جان مایه می گذارند را کمال تشکر دارم و برای هر دو این عزیزان ارزوی موفقیت و سربلندی دارم و همچنین برای داوران عزیز استان و کشور ارزوی موفقیت میکنم.

3 پاسخ

  1. لطفا هم نظرات موافق و هم مخالف رو تو سایت قرار بدید. مبادا شما هم مثل بعضی از فذراسیون نشین ها بشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *