اصفهانیان: کفاشیان دستور افزایش دستمزد ۳۰ درصدی داوران لیگ برتری را داد

فریدون اصفهانیان

اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شایعات دخالت در چیدمان داوری از سوی افراد غیرمسئول گفت: اصلا چنین چیزی درست نیست و اگر تغییری هم در فهرست داوران لیگ برتر داده می‌شود کاملا با هماهنگی این تغییر انجام می‌شود. گاهی اوقات نیز مسائل غیرقابل پیش‌بینی مثل مصدومیت داور یا تصادف همسر یک داور پیش می‌آید که دیگر در این مسائل کاری نمی‌توان کرد.

وی در مورد اختلاف بین دپارتمان و کمیته داوران گفت: نمی‌دانم چرا این سوال‌ها پرسیده می‌شود اصلا چنین چیزی نیست البته دوستانمان در دپارتمان باید بیشتر کار کنند و حضور فعال‌تری در فدراسیون داشته باشند و وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند.

اصفهانیان در مورد وضعیت پرونده محسن قهرمانی گفت: بارها و بارها هم با خود قهرمانی و هم با مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره صحبت کرده‌ایم. گفته‌ایم که هرچه سریعتر این موضوع را روشن کنیم. عده‌ای ادعایی را مطرح کرده‌اند و باید این مسئله را ثابت کنند. ما نمی‌دانیم دنبال چه چیزی هستیم. مسئولان قول دادند ظرف دو هفته این مسئله را پیگیری کنند که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد دستمزد داوران گفت: ما به کفاشیان نامه دادیم و درخواست افزایش دستمزد کردیم که ایشان هم با افزایش 30 درصدی دستمزد داوران در لیگ برتر و افزایش 50 درصدی دستمزد داوران در سایر لیگ‌ها موافقت کردند به این ترتیب داوری که در لیگ برتر 500 هزار تومان در لیگ برتر برای یک قضاوت می‌گرفت در صورت اعمال این دستور رقمی در حدود 650 هزار تومان را بابت قضاوت در هر بازی لیگ برتر دریافت خواهد کرد. در رده‌های پایین‌تر هم دستمزد داوران 50 درصد افزایش پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *