انتقاد کرمانشاهی از جوسازی علیه داوری

رضا کرمانشاهی داور فوتبال

کمک داور دیدار سپاهان و پرسپولیس از ابلاغ حکم علیه مدیرعامل باشگاه نفتون خبر داد و گفت: پس از اعلام این حکم مدیرعامل نفتون با ارسال پیامک‌هایی خواستار منصرف کردن من از پیگیری شکایت، بود.

رضا کرمانشاهی با بیان این که طرح شکایتی از مدیرعامل تیم نفتون و خبرنگار یکی از روزنامه‌های داشته‌ام، افزود: با شکایتی که انجام دادم حکم جلبی برای این دو نفر صادر شد که شامل شش ماه حبس و جریمه نقدی می‌شود.

به نقل از ایسنا، او ادامه داد: پس از این حکم از دو روز پیش مدیرعامل نفتون پیامک‌هایی را به من داده و از من عذرخواهی کرده است و گفته که این‌ آب از سرچشمه گل آلود است و شما داوران پاک هستید و حتی اگر برای همیشه هم محروم شوم می‌آیم و به نفع شما شهادت می‌دهم.

این داور فوتبال از ابلاغ حکم صادره خبر داد و گفت: یکی از روزنامه‌های ورزشی در مطلبی من را دلال کل داوران نامیده بود و تمام مسائل داوری را به گردن من انداخته بود. در مطالب آن روز تنها جایی که نام نویسنده نیامده بود مطلبی بود که به من اشاره داشت.

کرمانشاهی تصریح کرد: در چند وقت اخیر با آبروی من بازی شده و زندگی خصوصی و کاری من تحت تاثیر صحبت‌های مطرح شده قرار گرفته است. کسانی که این اتهامات را علیه داوران مطرح می‌کنند هیچ ادله‌یی درباره آن‌ها ندارند.

او افزود: این که سکوت می‌کنیم به خاطر حجب و حیای‌مان است. حتی این افراد از آقای قهرمانی هم هیچ چیزی ندارند. مطمئن باشید اگر من مقصر بودم سریعا نامم را اعلام می‌کردند. ولی چون می‌خواهیم فدراسیون آرامش داشته باشد فعلا سخنی را مطرح نمی‌کنم.

این داور فوتبال انتقادی را نیز نسبت به فدراسیون فوتبال مطرح کرد و گفت:‌ فدراسیون فقط در این زمینه در حال مدیریت کردن است و گویا نمی‌تواند این قضیه را جمع و جور کند.

کرمانشاهی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: چه کسی می‌آید به خاطر 500 هزار تومان این همه فحش و ناسزا را در زمین تحمل کند. من 17 سال در عرصه داوری وقت خود را گذاشتم و به عقیده‌ام داوران در حال انجام حرکت جهانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *