مرادی: مسائل مربوط به داوری فوتبال هر چه سریع‌تر روشن شود

مسعود مرادی در برنامه نود

داور پیشکسوت فوتبال گفت: مسئولان باید هر چه سریع‌تر مسائل مربوط به داوری را بررسی کرده و نتایج را اعلام کنند.

به گزارش یوفا: مسعود مرادی امروز در کرج اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر مسائلی درباره داوری فوتبال کشورمان مطرح شده که کل این ورزش را به حاشیه برده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره سرنوشت این پرونده اطلاعاتی دارد، گفت: هیچ اطلاعات خاصی به عنوان یکی از اعضای داوری کشورمان نداشته و مسائلی که از آن خبر دارم محدود به مطالب رسانه‌ها است.

این داور پیشکسوت ادامه داد: مسائلی بدون اینکه بررسی‌های لازم در مورد آنها انجام شده باشد، مطرح شد که این امر ذهن مردم را نسبت به کل فوتبال نگران کرده است.

مرادی تاکید کرد: به عنوان یک عضو از جامعه داوری از مسئولان رسیدگی کننده به این پرونده می‌خواهم که هر چه سریع‌تر بررسی‌ها را انجام داده و نتایج را هم شفاف به مردم بگویند.

وی تصریح کرد: علت اصرار ما این است که در حال حاضر هر داوری که اشتباه می‌کند، مردم تصور اشتباه کرده و می‌گویند ممکن است این داور هم گرفتار فساد شده باشد.

مرادی گفت: شرایط فعلی موجب آسیب دیدن کل فوتبال ما شده است و اگر همین روند ادامه داشته باشد، باید بگویم که نسبت به آینده فوتبال نگرانی جدی دارم.

وی افزود: مگر می‌شود که ما یک و یا چند نفر را متهم به تبانی و رشوه گرفتن کرده، موضوع را در رسانه‌ها به صورت گسترده اعلام کنیم و در نهایت هم رسیدگی سریع به این پرونده صورت نگیرد.

این پیشکسوت داوری فوتبال گفت: معتقدم اکثریت مطلق داوران پاک هستند و اگر حواشی نیز مطرح می‌شود باید با جدیت به آن رسیدگی شده و با متخلفان برخورد شود.

مرادی افزود: اما اگر حرف‌هایی مطرح شده و بعد رها شود، ذهن مردم منحرف شده و تصور می‌شود که همه داوران ما پول می‌گیرند و سوت می‌زنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر به حرف‌هایی که این روزها مطرح می‌شود، رسیدگی شده و واقعیت‌ها به مردم گفته شود تا داورانی که با کمترین امکانات در این فوتبال زحمت می‌کشند بی‌دلیل در جامعه زیر سؤال نروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *