اصفهانیان: تغییر داوران ربطی به باشگاه‌ها ندارد

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز قرار نبود در مورد آیین نامه جدید صحبت شود، هیئت رئیسه آن را تایید کرده اما قرار شد بازبینی مجددی انجام شود، امیدوارم این کارها هم زودتر تمام شود.

وی در مورد تصمیم محسن ترکی مبنی بر عدم قضاوت دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: ترکی از داوران خوب ما است و با سرمایه گذاری‌هایی که فدراسیون برای وی داشته است به اینجا رسیده است، امیدوارم در مورد تصمیمی هم که گرفته است دلیل قانع کننده‌ای داشته باشد.

اصفهانیان ادامه داد: ترکی یک داور بین المللی است و من دوست دارم که این داوران بیشتر خارج از ایران قضاوت کنند و در صورت نیاز از آنها در لیگ ایران استفاده کنیم. چنین داورانی باید در کشور فعال باشند تا در خارج عملکرد خوبی داشته باشند.

رئیس کمیته داوران در مورد جا به جایی نام چند داور در هفته‌های اخیر لیگ برتر و اعتراض باشگاه‌ها تصریح کرد: کمیته داوران حق دارند داوران را عوض کنند و این موضوع به تیم‌ها مربوط نیست. از وظایف کمیته داوران است که با توجه به شرایط داوران را انتخاب و در صورت نیاز عوض کند.

اصفهانیان در خصوص موضوع تبانی و اتهاماتی که به داوران زده می‌شود، اظهار داشت: هر کاری که لازم بوده ما انجام دادیم، مباحثی که مطرح شده نباید به این زودی رسانه‌ای می‌شد، چون هنوز چیزی به اثبات نرسیده است به هر حال امیدوارم تمام این موضوعات و همچنین مشکلات محسن قهرمانی تا آخر هفته حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *