عکسی کمتر دیده شده از محسن قهرمانی

در بحبوحه جنجال داوری و محرومیت محسن قهرمانی، یکی از زوار حرم رضوی عکسی از قهرمانی در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

3 پاسخ

  1. با سلام و ادب.من از دیدن این عکس خیلی گریه کردم.بخدا چرا بااین داور ارزشمندچنین رفتاری میشود به نظر من مقصر خود فدراسیون فوتبال است. به دریارفته میداند مصیبتهای طوفان را..

  2. لطفا تقصیر را به گردن داور نندازید مقصر اصلی فدراسیون فودتبال است ایا کسی فکری به حال دستمزد داورا کرده است

  3. کار خوب پسندیده و محترم است وکار بد ناپسند. هر چیز به جای خود .آقای قهرمانی با سند و مدرک درباره قضاوت خودش جوابگو باشد والا همه ما نکات اخلاقی مثبت و منفی زیادی داریم. با بازی با عواطف دینی و اخلاقی جامعه کار خود را نباید پیش برد.
    اتفاقات اخیر در مورد داوران فوتبال پایان خوشی ندارد.مربیان و بازیکنان سرمست از پول بادآورده بیت المال پیروزی را به حساب توانایی فنی خود گذاشته و در هر شکستی انگشت اتهام را به سوی تماشاچی،زمین،توپ،جهت وزش باد، تیر دروازه ،سردی و گرمی هوا، بازی ملی ،چمن و عدم پرداخت میگیرند.چه لقمه ای سهل الوصول تر از داوری؟ قشری مظلوم، بی پشتوانه و فقیر .لهشان کنید، کل زندگیشان چرخ ماشین میلیاردیشان نمی شود. در این گیرودار هوچی گری دو صحنه مدام ذهنم را مشغول کرده : 1.حمله و ضرب و شتم داور مسابقه جودو 2.پرخاش دایی به داور چهارم بازی
    داوران محترم این مترسکهای پوشالی را شما درست کرده اید. تا جایی که همگی و همدل از حقوق خود دفاع نکنید به جای خندیدن به این مترسکها باید از دیدنشان بلرزید.
    به فوتبال علاقه ندارم و حتی تماشا و پیگیری نیز نمی کنم ولی شان داوران را مهم و غیر معامله میدانم.به امید روزی که داوران کلیه رشته های ورزشی با تشکیل انجمنهای صنفی قوی از حقوق خود دفاع کنند و هم در ایجاد شرایط کاری مناسب و اقتصادی برای خود تلاش کنند و هم با خود پالایشی از موضع احقاق حق عوامل فاسد درون خود را تصفیه کنند. نشاید که گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *