داور بین‌المللی فوتبال جشن عروسی‌اش را در زمین چمن برگزار کرد

بابک داوری
در اقدامی عجیب و ابتکاری داور بین‌المللی فوتبال جشن عروسی‌اش را در زمین چمن برگزار کرد
در اقدامی عجیب و مبتکرانه بابک داوری کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران از بیله‌سوار جشن عروسی‌اش را در چمن تختی ورزشگاه این شهر برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، این کمک داور بین‌المللی که در لیگ برتر ایران نیز داری میکند عروسی‌اش را به صورت نمادین در ورزشگاه تختی بیله‌سوار برگزار کرد تا نشان دهد فوتبال در تمام جنبه‌ها قابل توجه و توصیف است.
این کمک داور لیگ برتر فوتبال ایران که جواز حضور در بازی‌های آسیای چین را نیز کسب کرده است در این رابطه گفت: بنده که بیله‌سواری هستم از سال 77 در تهران به کار داوری در فوتبال مشغول شده و از سال 2011 به لیست بین‌المللی داوران پیوستم و در لیگ بین‌المللی داوران فوتبال ایران مشغول به فعالیت هستم.
بابک داوری اضافه کرد: اگرچه داوری فوتبال را از تهران شروع کردم، اما ریشه داوری فوتبالم را از بیله‌سوار می‌دانم و نسبت به منطقه‌ام وظیفه دارم ادای دین کنم و همیشه از اینکه به عنوان یک ایرانی و اهل بیله‌سوار بتوانم در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی درخششی داشته باشم، ابراز رضایت و احساس خشنودی می‌کنم و امیدوارم به عنوان یک جوان ورزشکار بیله‌سواری بتوانم نام و نشان شهر و کشورم را در جایگاه برتر نگه دارم.
وی تصریح کرد: ‌به دلیل آن که از بچگی به فوتبال علاقه داشتم و از فوتبال فاصله نگرفتم و از اینکه فامیلی خودم هم داوری است در شغلم نیز این نام و نشان تأثیرگذار بوده و از زمانی که به عرصه داوری وارد شدم، توانسته‌ام با همراه و پشتیبانی مردم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنم.
داوری با برشمردن عناوین موفقیت‌هایش در سال‌های اخیر اذعان کرد: بنده هفت سال است که وارد لیگ برتر فوتبال شده‌ام و قضاوت در این عرصه را عهده‌دار هستم که این حضور به آسانی به دست نیامده؛ بلکه مراحل سختی را سپری کرده‌ام تا بتوانم به عنوان یک داور در لیگ برتر جایگاهم را تثبیت کنم و در رقابتی که بین داوران برتر کشور وجود دارد این افتخار را متوجه منطقه و دیارم می‌دانم که بتوانم از اردبیل و حق فوتبال این خطه دفاع کنم.
این مسئول اضافه کرد: سال گذشته در لیگ برتر به عنوان کمک داور بازی دربی استقلال – پرسپولیس سوت زدم و با توجه به عملکردی که در آن بازی و نمره قابل قبول داوری در بین داوران دو سه ماه پیش به عنوان کمک داور برتر لیگ فوتبال ایران انتخاب شدم.
وی به حضورش در مسابقات فوتبال المپیک نوجوانان که در چین برگزار شد، اشاره کرد و ادامه داد: در این مسابقه کمک داوران ایرانی که بنده نیز در آن حاضر بودم نمره قابل قبول و رضایت‌بخشی را از ناظر داوری کنفدراسیون آسیا گرفتم و از کمک داوران ایرانی قدردانی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این کمک داور لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: امیدوارم همه جوانان در محیط سالم ورزشی با شور و نشاط خاص حضور داشته باشند و با توکل به خداوند بتوانند گام‌های جدی را در مسیر اعتلای اهداف خود و جامعه بردارند.
وی در پایان متذکر شد: بنده لحظات آغازین زندگی خود را به صورت نمادین در زمین چمن ورزشگاه تختی بیله‌سوار انجام دادم تا همه بدانند که فوتبال و ورزش از جایگاه اصیلی برخوردار است و امیدوارم پدران و مادران نیز به استعداد فرزندانشان بیش از گذشته توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *