اصفهانیان: طبق قانون داور شهرآورد راکمیته داوران انتخاب خواهد کرد

فریدون اصفهانیانرییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: شاید داور دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس زودتر از روال موجود معرفی شود.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایرنا، فریدون اصفهانیان  افزود: داور دیدار شهرآورد تهران را هرزمانی که به نتیجه برسیم به رسانه ها اعلام خواهیم کرد و شاید این اتفاق حتی زودتر از همیشه (یعنی قبل از ۴۸ساعت مانده) نیز رخ دهد.
وی در رابطه با اینکه آیا داور این مسابقه را هم کمیته داوران انتخاب می کند یا این بار دپارتمان نظرنهایی را خواهدداد، افزود:به طورحتم طبق قانون داور شهرآورد راکمیته داوران انتخاب خواهد کرد.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه آیا احتمال تکراری بودن داور بازی دربی وجود دارد، گفت:اولویت اول ما قضاوت این بازی به بهترین شکل است و فکر می کنم اینکه داور تکراری باشد اهمیت چندانی ندارد.
وی تصریح کرد: این بازی برای تمام فوتبال دوستان ایرانی اهمیت دارد و باید فردی انتخاب شود که بتواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.
وی درخصوص اینکه آیا گزینه های احتمالی مشخص شده است، اظهار داشت: تمام داورانی که در لیگ برتر قضاوت می کنند، شانس قضاوت این بازی را دارند اما به هر حال بعضی گزینه ها که شما بهتر از من می دانید شانس بیشتری دارند.
اصفهانیان درخصوص اینکه آیا ناظرداوری شهرآورد او خواهد بود یا با فشارهای فدراسیون حسین عسگری به عنوان ناظر انتخاب می شود، گفت: مطمئن باشید آن را هم خود ما انتخاب خواهیم کرد.
وی درپاسخ به این سئوال که آیاازپیشکسوتان داوری که منتقد دپارتمان بودند از این پس در نظارت ها بیشتر استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: به طور حتم این اتفاق می دهد چرا که نفراتی چون مسعود مرادی که یکی از ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا است یا مسعود عنایت باید در کشور خود بیشترین نظارت را داشته باشند و ما در تمام امور کمک کنند.
اصفهانیان در خصوص اینکه با توجه به قوانین کمیته داوران مسئولیت های دپارتمان چیست، گفت: دپارتمان مسئولیت های زیادی دارد ازجمله توسعه داوری وآموزش که بسیار هم برای داوری کشور مهم است.
وی درپایان اظهارداشت: ما دوست داریم واقعیت های داوری از سوی رسانه ها گفته شود و مطمئن باشید انتقاد ها را نیز می پذیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *