رای کمیته انضباطی دیدار راه اهن و فرخی باقر شهر اعلام شد

کارت قرمزسرمربی تیم فرخی باقرشهر به دلیل ضرب و شتم داور یک سال از حضور در میادین فوتبال محروم شد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، در جریان دیدار تیم‌های نوجوانان راه‌آهن سورینت و فرخی باقرشهر سرمربی تیم فرخی با داور درگیری فیزیکی پیدا کرد که این موضوع با واکنش مسئولان هیئت فوتبال استان تهران روبرو شد.

در همین راستا کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران پس از تشکیل جسله فوری رای زیر را صادر کرد.

به تاریخ 2/6/92 جلسه کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران به تصدی امضاکنندگان ذیل تشکیل شده است. مفاد پرونده انضباطی مطروحه مورد مداقه قرار گرفت از توجه به مدارک ابزاری و مقررات حاکم بر موضوع با اعلام کفایت و ختم رسیدگی به شرح ذیل مبادرت به صدور رای می‌گیرد.

رای کمیته انضباطی

برابر گزارش داور، ناظر و مسئول کمیته مسابقات مبنی بر اینکه در مسابقه بین تیم‌های فوتبال راه‌آهن و فرخی باقرشهر از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان تهران که در زمین دانشگاه تهران در ساعت 16 مورخ 29/5/92 برگزار گردیده، آقای احمد کارگر سرمربی تیم فوتبال فرخی باقرشهر در دقیقه 61 به علت اعتراض‌های مکرر و توهین و فحاشی توسط داور از زمین مسابقه اخراج و در ادامه در دقیقه 70 مسابقه به جهت ادامه اعتراضات و فحاشی نامبرده توسط داور و با هماهنگی نیروی انتظامی از محوطه ورزشگاه اخراج می‌گردد. نامبرده پس از سوت پایان مسابقه در دقیقه 94 به صورت غیر مجاز و با حالت تهاجمی توام با اعتراض و توهین به داور حمله ور شده و او  مسابقه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و متعاقبا پس از جدا کردن آنها مشارالیه در رختکن با داور درگیری فیزیکی پیدا کرده، به طوری که داور مسابقه را از ناحیه سر وگردن و چشم مضروب و مجروح می‌نماید.

کمیته انضباطی ضمن بررسی گزارشات و ملاحظه فیلم و عکس صحنه‌های درگیری و در راستای حفظ امنیت مسابقات و شان داوری مستندا به ماده 20 وبند 9 ماده 22 آیین نامه انضباطی به شرح ذیل اتخاذ تصمیم می‌نماید:

1- آقای احمد کارگر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان فرخی باقرشهر به یک سال محرومیت از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال و به پرداخت مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

2- مستفاد به موارد 3 و 43 آیین نامه انضباطی در خصوص نحوه برخورد نامناسب و غیرورزشی و غیرحرفه‌ای داور مسابقه با سرمربی خاطی و به لحاظ عدم تکمیل تحقیقات و تصمیم‌گیری در خصوص داور مسابقات فوق‌الذکر مفتوح به رسیدگی می‌باشد.

رای صادره ظرف مدت 7 روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌باشد.

لازم به ذکر است جلسه رسیدگی به این پرونده به صورت اضطراری برگزار شد که از این پس از بروز چنین اتفاقاتی در مسابقات فوتبال استان تهران جلوگیری شود.

یک پاسخ

  1. با سلام
    خواهشمند است مطالب سایت را به روز کنید بخصوص قوانین داوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *