اصفهانیان: نمی‌گذاریم حق داور مضروب خورده شود

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به مضروب شدن یک داور در مسابقات نوجوانان تهران گفت: صددرصد پیگیر وضعیت این داور هستیم و اجازه نمی‌دهیم حق او خورده شود.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری تسنیم فریدون اصفهانیان در خصوص مشکلی که برای او هنگام ورود به ورزشگاه آزادی به وجود آمده بود گفت: مشکل خاصی نبود و خوشبختانه حل شد. متاسفانه من را نشناخته بودند!

وی درباره مضروب شدن یک داور در مسابقات  نوجوانان استان تهران اظهار داشت: متاسفانه نمی‌دانم چرا این کارها را می‌کنند؟! مربی کارش آموزش است و نباید حرکاتی انجام دهد که بازیکنان جوانش تحت تاثیر قرار بگیرند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ادامه داد: صددرصد پیگیر این قضیه هستیم و نمی‌گذاریم حق این داور خورده شود.

وی در واکنش به این مسئله که اگر دفعات پیش که داوری مورد ضرب و شتم قرار گرفت برخورد جدی می‌شد آیا این اتفاقات اتفاق می‌افتاد، گفت: انصافاً برخورد جدی می‌شود اما بعضی‌ها این برخوردها را به جان می‌خرند. شما ببیند کدام شهروند و کدام تماشاگری چنین حرکتی را می‌پسندد. مربی مسئول آموزش است و همچنین الگوی جامعه. یک مربی نباید چنین کارهایی انجام دهد.

اصفهانیان در خصوص حضور نیروی انتظامی در زمان برگزاری این بازی گفت: ما در آن بازی حضور نداشتیم و نمی‌دانیم نیروی انتظامی بوده یا خیر اما اصولا در اینگونه از بازی‌ها نیروی انتظامی حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *