سلیمانی: اگر من بودم فرد ضارب را مادام‌العمر محروم می‌کردم

یدالله سلیمانیدبیر دپارتمان داوری فوتبال ایران گفت: آیا واقعا یک برد و باخت ارزش انجام چنین کارهایی دارد؟

به گزارش سایت داوران ایران بوه نقل از خبرگزاری فارس، یدالله سلیمانی در مورد ضرب و شتم یکی از داوران در دیدار نوجوانان راه‌آهن و فرخی باقرشهر گفت: این بازی زیرنظر فدراسیون برگزار نشده و مرجع برگزاری آن هیئت فوتبال تهران است و مسئولان هیئت فوتبال باید آن را بررسی کنند اما در کل کار بسیار ناپسند و غیرقابل قبولی است که آن را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم این مربیانی که فعالیت می‌کنند از کدام فیلتر رد می‌شوند و اصلا کار مربیگری دارند یا نه؟ واقعا یک برد و باخت اینقدر اهمیت دارد که یک داور را مقابل دیدگان 30 الی 40 نفر ضرب و شتم کنیم؟ این داور بسیار جوان بود آیا درست است که این رفتار با او انجام شود؟

سلیمانی تاکید کرد: من تصمیم‌گیرنده نیستم اما اگر می‌توانستم چنین کاری انجام دهم کارت مربیگری این فرد را برای مادام‌العمر باطل می‌کردم. او چه طور می‌تواند به نوجوانان و جوانان آموزش دهد. مگر شعار ورزش اخلاق، اخلاق، اخلاق و سپس درس و ورزش نیست؟ چرا چنین اقدامی باید انجام شود؟

وی در پایان گفت: اگر بازی تحت پوشش فدراسیون بود ما می‌توانستیم دخالت کنیم اما هیئت فوتبال چارت سازمانی خود را دارد آنها باید خود به این موضوع رسیدگی کنند انشاءالله دیگر در میادین ورزشی چنین صحنه‌هایی را مشاهده نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *