فغانی: به این حاشیه‌ها اهمیت نمی‌دهم

علیرضا فغانیگزینه داوری فوتبال کشورمان برای قضاوت در جام جهانی 2014 برزیل گفت: تا اسفند‌ماه سال جاری فیفا نام داورانی که در جام جهانی قضاوت خواهند کرد را اعلام می‌کند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا فغانی در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده درباره قضاوتش به خصوص در دیدار استقلال و سپاهان گفت: من به این حاشیه‌ها اهمیت نمی‌دهم و کار قضاوت خودم را انجام می‌دهم و تمایلی ندارم در این ارتباط صحبتی بکنم.

فغانی که خود نامزد قضاوت در جام‌جهانی 2014 برزیل است در این ارتباط گفت: فیفا در اسفند‌ماه سال جاری نام داورانی که قرار است در جام‌جهانی قضاوت کنند را اعلام می‌کند. من هم تا الان این شانس را دارم در جام‌جهانی قضاوت کنم اما اینکه در آینده چه اتفاقاتی بیفتد دست من نیست و نمی‌دانم آیا فیفا روی نام من هم برای قضاوت در جام‌جهانی دست خواهد گذاشت یا داوران دیگری قضاوت خواهند کرد. با این حال توکل به خدا ببینیم چه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در ماه‌های آینده داوران به دقت قضاوت‌هایشان مورد ارزیابی فیفا خواهد بود به خصوص در مسابقات جام جهانی نوجوانان که در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

5 پاسخ

  1. با سلام
    انشاا..آقای فغانی در جام جهانی سوت میزنند

  2. حضور تیم داوری ایران درجام جهانی ارزوی ماست اقای فغانی موفق باشید

  3. انشااله باحضورجناب آقای فغانی افتخاری دیگربرای فوتبال وداوری کشورمان بوجودآیدالحق که هرزمان داوری آقای فغانی رامی بینم به یادکولینای ایتالیایی می افتم که ازنظرجسارت وجدیدومدیریت درزمین صاحب سبک وکلاسی ستودنی است جناب آقای فغانی ازته دل برایت آرزوی موفقیت درتمامی عرصه های داخلی وبین المللی رادارم

  4. سلام
    جناب اقای فغانی بنده هم برای شما که لیاقت قضاوت در جام جهانی را دارید آرزوی موفقیت می کنم ، انشا الله موفق خواهی شد و نماینده خوبی برای داوران ایران خواهی بود
    ارادتمند شما مهدی راعی از مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *