اصفهانیان: کمیته، داوران را می‌چیند،‌ دپارتمان اعلام می‌کند

فریدون اصفهانیانفریدون اصفهانیان نتایج جلسه امروز کمیته داوران در دفتر علی کفاشیان را تشریح کرد.

به گزارش سایت داوران ایران و نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران در این باره گفت: این نشست با حضور کفاشیان، محمدنبی، عسگری، ممبینی، مرادی، موسوی و اینجانب برگزار شد و جلسه بسیار خوبی بود، به هر حال وظایف کمیته و دپارتمان طبق اساسنامه فدراسیون مشخص است و باید طبق اساسنامه وظایفشان را انجام دهند.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره داورانی که قرار است بازیهای آتی لیگ برتر را قضاوت کنند بحث و بررسی های انجام شد و هماهنگی های لازم بوجود آمد. ابلاغ داوران آماده و در اسرع وقت به آنها داده می شود. ما در نظر داریم مثل لیگ های معتبر جهان برنامه داوران را از چند هفته قبل مشخص و آن را اعلام کنیم. تاکنون اگر این موارد اتفاق نیفتاده به این دلیل بوده که برنامه های لیگ مرتب تغییر پیدا کرده است. اگر اعلام برنامه ها همیشگی باشد این اتفاق خواهد افتاد.

اصفهانیان در ادامه گفت: مصوبات کمیته داوران توسط دپارتمان اجرا می شود، اگر نقطه نظراتی هم توسط رئیس دپارتمان وجود داشته باشد در جلسه ای به کمیته اعلام خواهد شد تا بررسی شود. بر همین اساس چیدمان داوری وظیفه کمیته داوران است و دپارتمان در نقش اعلام کننده عمل می کند، البته کمیته و دپارتمان با هماهنگی یکدیگر عمل خواهند کرد.

رئیس کمیته داوران در پایان گفت: با توجه به اینکه بنده سخنگوی کمیته داوران هستم با هماهنگی روابط عمومی فدراسیون از این پس مصاحبه خواهم کرد و همچنین می خواهم درباره محرومیت دو داور فوتسال و یکی از اعضای کمیته داوران به دلیل عدم هماهنگی با فدراسیون در سفر به کویت بگویم ناهماهنگی های بوجود آمده و کمیته آن را بررسی خواهد کرد و با هماهنگی فدراسیون در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

حسین عسگری نائب رییس کمیته داوران

حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری نیز گفت: جلسه بسیار خوبی بود و بحث های خوبی انجام شد و به نتایج مناسبی رسیدیم.

وی ادامه داد: تکلیف وظایف دپارتمان و کمیته مشخص است و ما بر همان اساس عمل می کنیم. از اول هم بنای کار دپارتمان عمل کردن به وظایف و هماهنگی با فدراسیون و کمیته داوران بوده است.

عسگری در پایان گفت: خروجی جلسه بسیار خوب بود و دپارتمان هیچ وقت خارج از حیطه وظایفش کاری انجام نمی دهد و عمل نمی کند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *