اصفهانیان: تمامی اقداماتی که انجام دادم طبق قانون بوده است

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: فردا در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون و رئیس دپارتمان داوری مشکلات موجود بین کمیته داوران و دپارتمان‌ را حل خواهیم کرد.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان با اشاره به اختلاف‌های موجود میان رئیس کمیته داوران با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: ما در کمیته داوران هر کاری که انجام دادیم بر اساس قوانین بوده و روی قانون حرکت کردیم و همواره تأکید داشته و داریم تمامی امور مربوط به داوری بر اساس قوانین اجرا شود.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در جلسه فردا مسائلی که باعث اختلاف نظرها هست بازگو کرده و با بحث روی آنها به یک نتیجه نهایی دست یابیم.

رئیس کمیته داوران در خصوص اینکه در جلسات قبلی این کمیته با مسئولین فدراسیون فوتبال برای حل اختلاف با دپارتمان داوری مشکلات حل نشده است، گفت: اتفاقا در جلسات قبلی هم به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم و ان‌شاء‌الله در جلسه فردا مشکلات موجود و اختلاف نظرها برای همیشه حل خواهد شد.

اصفهانیان در پاسخ به این سؤال که آیا چیدمان دپارتمان داوری را برای هفته‌های اول و دوم لیگ برتر تغییر داده و نام داور و کمک داور مد نظرش را برای قضاوت‌ها انتخاب کرده است، گفت: من بر اساس قانون عمل کردم و تمامی اقداماتی که انجام دادم طبق قانون بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *