صدرالدین موسوی: سفرداوران فوتسال به کویت قانونی بود

صدر الدین موسویسه داور بین المللی فوتسال وعضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به دلیل حضور در رقابت های بین المللی فوتسال کویت به طور موقت از تمامی فعالیت های این رشته ورزشی محروم شدند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایرنا عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال که امروز با رای کمیته اخلاق از تمامی فعالیت های فوتبال و فوتسال به طورموقت محروم شده است افزود: مسئولان برگزار کننده رقابت های بین المللی فوتسال کویت با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال، سه داور را برای شرکت در این مسابقه ها دعوت کردند اما اختلافات میان کمیته داوران و دپارتمان باعث شد تا این نامه به رییس کمیته داوران نرسید.
صدرالدین موسوی افزود:کمیته داوران نیز سه داور دیگر را برای حضور در کویت اعلام کرد اما کویتی ها این سه داور را نپذیرفتند که درنهایت سه داور مدنظر کویتی ها (علیرضا سهرابی، وحید عرض پیما و علی پورافشار) در رقابت های کویت شرکت کردند.
وی بابیان اینکه رقابت های بین المللی فوتسال کویت با هماهنکی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) و از سوی یک شرکت خصوصی برگزار شد، گفت : با توجه به اینکه این پیکارها به صورت غیر رسمی برگزارشد، AFC اعلام کرد که مسئولان برگزار کننده می توانند داوران را از طریق فدراسیون ها و یا به صورت مستقیم به این مسابقه ها دعوت کنند.
موسوی با اشاره به اینکه مسئولیت داوران رقابت های بین المللی فوتسال کویت را برعهده داشت، تصریح کرد : دعوت از داوران این مسابقه ها با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است و هیچ مشکل قانونی در این خصوص وجود نداشت.
مدرس AFC با بیان اینکه این کنفدراسیون هیچگاه داوران و مدرسان خود را به راحتی از دست نمی دهد، افزود: اگر مشکلی در حضور داوران ایرانی در کویت وجود داشت، قطعا AFC این موضوع را از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می کرد اما به دلیل آنکه این رقابت ها به صورت غیر رسمی برگزار شد، داوران ایرانی به صورت مستقیم به کویت دعوت شدند.
وی با انتقاد از نحوه تعلیق خود و داوران اعزامی به کویت گفت: با حثیت من و این سه داور در جامعه داوران بازی شده است به طوریکه تعلیق از سوی کمیته اخلاق به آبروی ۳۵ ساله من لطمه زده است، بدون شک این موضوع را از طریق مراجع قانونی دنبال خواهم کرد تا مسائل پشت پرده این تعلیق مشخص شود.
موسوی خاطر نشان کرد در نشستی با علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال، موضوع تعلیق خود و سه داور بین المللی فوتسال را پیگیری خواهم کرد تا هر چه سریعتر ابهامات در این باره برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *