رفعتی: دوست دارم به عنوان داور به کار ادامه دهم

بابک رفعتیداور ایرانی‌الاصل مقیم آلمان همچنان معتقد است احتمال وقوع خودکشی‌های جدیدی در میان بازیکنان در فوتبال ژرمن‌ها وجود دارد و به همین دلیل فدراسیون ژرمن‌ها را مقصر می‌داند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس ، بابک رفعتی که 2 سال قبل به علت دلتنگی و افسردگی شدید، دست به خودکشی نافرجام زد، همچنان سوژه رسانه‌ها در مورد مسائل روحی و روانی ناشی از ورزش حرفه‌ای است.

وی در تازه‌ترین گفت‌وگویی که به همین منظور انجام داده، انتقاد خود را مثل گذشته متوجه عالی‌ترین دستگاه فوتبال آلمان‌ها کرده است.

این داور 43 ساله پیشین اظهار داشت: روزی خواهد رسید که پس از روبرت انکه و من، بازیکن دیگری برایش هیچ راهی باقی نخواهد ماند که خودکشی کند. بحث افسردگی در فوتبال را آگاهانه کنار گذاشته اند چون منطبق با امیال و دنیای همواره روشن فدراسیون فوتبال آلمان نیست.

وی افزود: پس از خودکشی روبرت انکه به عنوان دروازه‌بان تیم ملی در سال تاریخ 10 نوامبر سال 2009، تئو سوانسیگر،‌رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان هر چند سخنان خوبی بر زبان آورد، اما در عمل هیچ تغییری بوجود نیامد.

این داور کناره‌گرفته از عرصه قضاوت ورزشی در تاریخ 19 نوامبر سال 2011 کوشید در هتل محل اقامت خود در شهر کلن به زندگی‌اش با بریدن رگ دست خود پایان دهد اما کمک‌هایش در داوری به موقع او را نجات دادند.

او گفت: هم اکنون خوشبختانه کاملا سلامتی خود را بازیافته ام. دوست دارم به عنوان داور بازهم به کار ادامه دهم. البته نه در دسته آماتوری چون فوتبال تمام وجودم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *