خسروی: عضو فدراسیون نیستم که احضار شدم

علی خسرویکارشناس داوری کشور با اشاره به اینکه به بنده بیش از یکسال است هیچ فعالیت رسمی در فوتبال نداشته، فدراسیون هم من را جزو عوامل خودش نمی‌داند، پس احضارش در حوزه اختیارات کمیته انضباطی نیست، اعلام کرد در نشست این کمیته شرک نمی‌کند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری مهر، علی خسروی کارشناس داوری کشورمان به دلیل مصاحبه‌ای که در روز اول تیرماه (ماه جاری) باخبرنگار مهر انجام داد، برای توضیح پاره‌ای از موارد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

خسروی  با بیان اینکه در نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که قرار است ساعت 14:30 دقیقه امروز برگزار شود، حضور نمی‌یابد، گفت: بنده در نامه‌ای خطاب به آقای حسن‌زاده اعلام کردم اختیارات آن کمیته محدود به عوامل مسابقات، فدراسیون و دست‌اندرکاران آن است. همچنین با عنایت به اینکه بنده بیش از یکسال است هیچ ابلاغ رسمی دریافت نکرده، در هیچ کلاس هم حضور نداشتم، هیچ نظارتی هم نداشتم و فدراسیون هم من را جزو عوامل خودش نمی‌داند، احضار بنده در حوزه اختیارات کمیته انضباطی نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقایان شاکی می‌توانند هرگونه شکاتی را بابت مطالب درج شده از جانب من در نشریات و جراید را از طریق دادگاه عمومی مطبوعات پیگیری کنند، به همین دلایل بنده در این نشست شرکت نخواهم کرد. متن این نامه بدین شرح است:

نامه علی خسروی به کمیته انضباطی

این کارشناس داوری با بیان اینکه به عنوان یک کارشناس می‌بایستی اظهار نظرش صادقانه و پاک باشد، اضافه کرد: در تاریخ اول تیرماه 92 مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل به پایان رسید و ایران به جام جهانی صعود کرده بود لذا حساسیتی وجود نداشت که اظهار نظر من در مورد اینکه “از سه داور خارجی تشکر ویژه دارم” علیه منافع تیم ملی باشد.
در توضیح این مسئله تاکید کرد: یک روز پس از بازی ایران و ازبکستان در تهران و مردود اعلام شدن گل صحیح محمد نوری بواسطه اشتباه کمک داور، دپارتمان داوری به صراحت نظر اشتباه کمک داور را تایید کرد اما او را به کمیته انضباطی احضار نکردند. حتی در پایان بازی ایران و قطر تماس‌های مختلفی داشتم که آیا مسعود شجاعی مرتکب خطای پنالتی شده است؟ اما برخلاف میل باطنی و به جهت حساسیت موضوع و در پاسخ به شیطنت قطری‌ها از کارشناسی خودداری کردم.
خسروی با بیان اینکه واقعا از احضار خودش به کمیته انضباطی به جهت بیان حقیقت در قبال قضاوت داوران متعجب شده است، یادآور شد: هرچند بعنوان شخصی که بیش از یکسال است هیچ ابلاغی از فدراسیون نداشته و حتی فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرده از دعوت اینجانب به سمینار ناظران الیت آسیا خودداری کنند، همواره بصورت کتبی از رئیس کمیته داوران آقای فریدون اصفهانیان خواسته‌ ام که کماکان در خدمت داوری کشور باشم اما متاسفانه هیچ اقدامی از سوی برخی آقایان در این خصوص صورت نگرفت. به هر صورت به عنوان یک شهروند و کارشناس داوری همواره در خدمت فوتبال کشور و جامعه زحمتکش رسانه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *