سعید مظفری زاده و بابک داوری برترین های داوری در فصل گذشته لیگ برتر

بابک داوریسعید مظفری زاده

مظفری زاده: این موفقیت متعلق به جامعه داوری است
سایت رسمی فدراسیون فوتبال با سعید مظفری زاده، داور برتر فصل گذشته لیگ برتر و بابک داوری بهترین کمک داور لیگ دوازدهم برتر گفت و گو کرد.
سعید مظفری زاده درباره انتخابش به عنوان بهترین داور گفت: خیلی خوشحالم که به این عنوان انتخاب شده ام اما انتخاب من تنها به معنای انتخاب سعید مظفری زاده نیست و این عنوان به همه جامعه داوری اختصاص دارد. به هر جهت من نماینده جامعه داوری هستم و به نظرم داوران در فصل گذشته قضاوت های بسیار خوبی داشتند و همه آنها بهترین بودند.
وی ادامه داد: داوری هم مثل فوتبال یک کار جمعی است و وقتی یک تیم داوری عملکرد خوبی دارد، یعنی اینکه همه جامعه داوری خوب بوده اند.
مظفری زاده در پایان گفت: سال به سال قضاوت بازیهای لیگ برتر سخت تر می شود و کیفیت بازیها بالاتر می رود و باید هم کیفیت کار داوران بالاتر رود. این اتفاق افتاده و فصل پیش اشتباهات داوری کم بود که در این باره به مسئولان کمیته و دپارتمان داوری به این خاطر تبریک می گویم.
بابک داوری هم به عنوان بهترین کمک داور انتخاب شد. وی در جملاتی کوتاه گفت: این عنوان و این تندیسی که گرفته ام حاصل زحمات و توجه های جامعه داوری و مسئولان بوده است. به نظر من هم سال گذشته داوران و کمک داوران قضاوت های خوب و کم اشتباهی داشتند که نشان از پیشرفت کار داوران دارد.  امیدوارم که در فصل پیش رو داوران بهتر از فصل گذشته عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *