اصفهانیان: کمیته داوران از مواضع قبلی خود عقب نشینی نمی کند

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: جلسه هیئت رئیسه جلسه بسیار خوبی بود ما پیرامون مسائل بسیار زیادی بحث و گفت‌وگو کردیم و مصوباتی داشتیم که اطلاع‌رسانی شد.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس  فریدون اصفهانیان با اشاره به جلسه روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و اینکه در این جلسه در خصوص مشکلات کمیته داوران با دپارتمان داوری بحث شد اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد اما بیشتر دستور کار جلسه اتفاقات اخیر پیرامون فوتبال و تیم ملی بود و قرار شد در جلسه هفته آینده که روز دوشنبه برگزار خواهد شد در خصوص مشکلات کمیته داوران به دپارتمان داوری بحث و تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: در جلسه آینده صحبت‌های پایانی را انجام خواهیم داد و موضع‌ ما شفاف است. انشاءالله بتوانیم برای همیشه مشکلات را حل کنیم. هر کس باید به وظایفش عمل کند. ما از موضع گذشته خودمان در کمیته داوران عقب‌نشینی نمی‌کنیم چرا که موضع ما شفاف و قانونمند است و مطمئنا هر نتیجه‌ای که باشد در نهایت این کمیته داوران است که محق است و باید تصمیمات در راستای اهداف کمیته داوران باشد. ما فقط می‌خواهیم قانون عمل شود و آنچه که قانون می‌گوید اجرا شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به صحبت‌های محمد‌مهدی نبی دبیر فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه او در مورد رئیس دپارتمان داوری تصمیم‌گیری می‌کند و حسین عسگری باید به کارش ادامه دهد اظهار داشت: آقای نبی باید بر اساس قانون صحبت و عمل کند همانطور که کمیته داوران و دپارتمان داوری باید بر اساس قانون عمل کند ما هم صحبتمان قانونی است و انشاءالله هفته آینده در جلسه هیئت رئیسه با حضور آقای کفاشیان و آیت‌اللهی و سایر اعضای هیئت رئیسه حرف های خود را به طور کامل و شفاف اعلام خواهیم کرد.

اصفهانیان با بیان اینکه در جلسه هیئت رئیسه به دلیل مصاحبه انتشار‌ یافته از قول وی از سوی برخی از اعضا هیئت رئیسه مورد سوال قرار گرفته گفت: من امیدوارم رسانه‌ها از این پس مصاحبه من را دقیقا و بدون کم و کاست انتشار دهند. در جلسه هیئت رئیسه برخی از اعضای هیئت رئیسه مصاحبه‌هایی از قول من نشان دادند که حرف‌های من نبود و مجبور شدم برخی از آنها را تکذیب کنم.

2 پاسخ

  1. جناب اقای اصفهانیان داور ارزنده کشورهمه میدانیم حق با شماست از موضع قانونی خودتان نگذرید.تا دیگر افراد زور گو همه چیز را برای تهران نبینند.شهرستانها هم حقی دارند.

  2. دعوت کردن داوران بدون هماهنگی رییس کمیته داوران خارج از اخلاق حرفه ای میباشد.عسگری خود را بالاتر از دیگران میبیند ولی مشک انست که ببوید نه انکه عطار بگوید……مدیریت امروز به احترام وشایسته سالاری نیازمند است دیگر دوران زور مداری و بی فرهنگی گذشت.باید که تام نیک از خود یجا گذاشت.بی توچهی عسگزی خودرای یه کمیته داوران استانها کار درستی نیست.این استانها هسنتد که کار کمیته داوران را با توجه به حجم ریاد بازیها انجام میدهند ولی ناسپاسی کار درستی نیست.امیدوارم اقای عسگری اشتباهات گذشتگان را انجام ندهد.ودرس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *