ممبینی: من حامی اصفهانیان هستم، او را تنها نخواهم گذاشت

هدایت ممبینیعضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: من حامی اصفهانیان هستم و می‌خواهم با او کمک کنم تا داوری کشور سروسامان بگیرد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس،هدایت‌الله ممبینی با اشاره به اختلافات به وجود آمده بین کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قرار است امروز در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در این ارتباط بحث و تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد. ما باید منتظر باشیم و ببینیم خروجی جلسه امروز هیئت رئیسه چه خواهد بود.

وی ادامه داد: من خودم در این ارتباط با برخی از اعضای هیئت رئیسه از جمله آقای نبی و آیت‌اللهی صحبت کرده‌ام قرار است در جلسه امروز که با حضور تمامی اعضا و آقای اصفهانیان برگزار شود تصمیمات اساسی برای حل اختلافات دپارتمان داوری در کمیته داوران گرفته شود. من هم امیدوارم امروز در این جلسه مشکلات داوری به طور کامل حل شده و بدون دغدغه داوران خود را برای قضاوت در لیگ پیش رو آماده کنند.

این عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بعداز پایان جلسه مشخص خواهد شد کمیته داوران با چه سیاستی کار خواهد کرد و آن وقت من هم می‌توانم با صراحت کامل در این ارتباط اظهار نظر کنم. اما آنچه که مهم است من حامی فریدون اصفهانیان هستم و او را تنها نخواهیم گذاشت و می‌خواهیم او را کمک کنیم تا داوری فوتبال کشور روند رو به رشدی داشته و سروسامان بگیرد.

2 پاسخ

  1. آقای مبینی شما از قشر داوری هستید و فردی تحصیلکرده و بعید به نظر میرسد بخاهند عسکری را عوض کنند اما باید گفت برای پیشبرد داوری در استانها و کشور آیا استعداد یابی شده و داوران جوان و نخبه آینده داوری کشور زیر نظر گرفته شده اند کلاسهای اموزشی در استانها و کشور برای تمامی رشته در جهت پیشبر داوری مدنظر گرفته شده و در پیشبرد داوران به رده های بالا عادلانه و بر اساس یک روند منطقی و اصولی و عادلانه وبر اساس سوابق و درجه داوران مدنظر گرفته شده امیدوارم که مسولین دپارتمان دلشان چیدمان و ابلاغات خوش نباشد و همانند گذشته دست از برنامه های قدیمی و کلیشه ای دست برداریم وبرنامه های جدید و نویی برای پیشبرد داوری داشته باشیم و همه دلسوزان و پیشکسوتان داوری را مد نظر داشته باشیم و هر رشته را مجزا در اختیار یک فرد مجرب از همان رشته بگذاریم و به همه رشته ها به یک چشم نگاه کنیم و بدانیم داوران برده نیستند که باید دو سال هزینه داوری خور در تمامی رشته ها دریافت نکنند و در احقاق حق داوران مظلوم همه تلاشمان را بکار ببندیم و بدنبال صندلی و پارتی بازی و دور بر خود نباشیم و به مشکلات تمامی استانها بخصوص استانهای دور افتاده توجه خاصی نماییم وبا حضورمان مایه دل گرمی آنان باشیم و بدانیم همه داوری ما تنها لیک برتر نیست که همه چیز را رها کرده ایم و به لیگ برتر چمن چسپیدهایم و بدانیم آینده داوری ما همین جوانانی هستند که امیدشان راهیابی به لیگ برتر کشور بر اساس معیارهای عادلانه می باشند و بگذاریم سرنوشت داوری کشور را داوران انتخاب کنند نه یک یا دونفر به امید روزهای روشن برای داوری کشورمان

  2. اقای ممبینی دوست خوبم به وجود اراده و صداقت در شما شکی نیست ولی عوامل تعیین کننده دیگری می تواند این خواستن های شما را از رسیدن به هدفتان دور سازد و معمولا عوامل باز دارنده در نزدیکی خود انسان است ولی کمتر به آنها توجه می کند نمی خواهم دلسرد یا نا امید شوید چون همکارتان هستم و دوستتان دارم گفتم تا بدانید هنوز فراموشتان نکرده و علاقمندتان هستم و ارزوی موفقیت برای شما دارم.مخلص شما حسین عباسی زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *