انتقاد شدید غیاثی از اصفهانیان

رضا غیاثیعضو مستعفی کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال از نحوه مدیریت رییس این کمیته‌ به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایسنا،رضا غیاثی در واکنش به کنار گذاشته شدن اسماعیل صفیری از کمیته‌ داوران که از سوی فریدون اصفهانیان مطرح شده بود، اظهار کرد: آقای صفیری نسبت به شخص رییس کمیته‌ معترض بود و اصلا در جلسات شرکت نمی‌کرد. در واقع صفیری خودش استعفا داده بود؛ ضمن این که اصفهانیان نمی‌تواند کسی را بر کنار کند، بلکه فقط می‌تواند پیشنهادش را به کفاشیان بدهد.

وی در ادامه به انتقاد از فریدون اصفهانیان پرداخت و گفت: 14 ماه نابسامانی‌های مدیریتی او را تحمل کردیم اما وقتی فهمیدیم که او فقط به فکر خودش است، نتوانستیم ادامه دهیم. اصفهانیان خودش را برای شرکت در کلاس “فوتورو 3” معرفی کرده است. آقای اصفهانیان که همه را بد می‌داند، خودش در 14 ماه گذشته چه کار کرده است؟ آیا جز این بوده که برای خودش تلاش کرده است؟

غیاثی در ادامه به حمایت از حسین عسگری، رییس دپارتمان داوری برخاست و گفت: خدا را شکر وضعیت داوری خیلی خوب است و عسگری خیلی خوب کار می‌کند. فغانی در جام‌جهانی جوانان حضور دارد و ناظران بین‌المللی ما مثل مرادی و صفیری و دیگران به مسابقات خارجی اعزام می‌شوند. دپارتمان به نحو احسن به وظایفش عمل می‌کند.

اختلافات فریدون اصفهانیان و حسین عسگری به تازگی شدت بیشتری گرفته تا جایی که رییس کمیته‌ داوران صراحتا از فدراسیون فوتبال خواسته است که مقدمات جایگزینی فردی دیگر را به جای عسگری فراهم کند.

یک پاسخ

  1. آقای غیاثی شما پیر شده اید و اگر معلوماتی هم دارید از گذشته است شما زمانی که رئیس کمیته داوران شدید هیچ برنامه جدید و سازندگی در پیشرفت داوری نداشتید و اگر هم از آقای عسکری دفاع میکنید جای تعجب نیست من بعنوان یک فرد کوچک داوری و از دورترین منطقه ایران بدلیل اجحاف حقمان بهیچ وجه از کمیته ای که فقط به فکر تهرانیهاست و تمامی پروازها و ابلاغات و امکانات ومعرفیها از آن آنهاست کلایه دارم و امیدوارم روزی کسی بر مسند داوری کشور بنشیند که از حق و حقوق داوران شهرستانی دفاع کند و با برنامه ای عادلانه در پیشبرد داوران همانند تمام کشورهای پیشرفته تلاش کند و هر کمیته و رشته بدست یک فرد دلسوز و متخصص اداره و راهبری شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *