نصیرزاده: آقای اصفهانیان لطفا مصاحبه غیر مسئولانه نکنید

هوشنگ نصیرزادهمسئول تدوین مقررات و آئین‌نامه‌ها ی فدراسیون فوتبال گفت:آقای اصفهانیان بازهم به شما تذکر می دهم که لطفا مصاحبه غیر مسئولانه نکنید زیرا در خصوص مسایل مربوط به آیین نامه ها فرد مطلعی نیستید.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایرنا هوشنگ نصیرزاده افزود،نشست او و فریدن اصفهانیان با آیت الهی به سود رییس کمیته داوران نبوده است.

نصیر زاده در رابطه با اظهارات اصفهانیان مبنی بر تغییرات ایجاد شده در آیین نامه فدراسیون فوتبال توسط وی،گفت:من اصلا کاری به این آقایان ندارم، اصفهانیان بازهم اشتباه کرد زیرا ما در حضور آیت الهی جلسه سه نفر داشتیم که این نشست به سود اصفهانیان به پایان نرسید.

وی ادامه داد:برای بار پنجم است که به او تذکر می دهم مصاحبه غیر مسئولانه انجام ندهد اما بازهم یک مصاحبه بی مورد انجام داد.

نصیر زاده گفت:از سطح آگاهی او نسبت به آیین نامه ها همین بس که او در جلسه می گفت، چرا مقدمه آیین نامه را که از قول رییس فدراسیون نوشته ایم را تغییر داده ایم و این در حالی است که مقدمه هیچ ارتباطی به کمیته داوران ندارد و شاید امضا کننده مقدمه بخواهد دو بیت شعر حافظ در آن بنویسد.

مسئول تدوین مقررات و آئین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال،گفت: او فرد مطلعی در آیین نامه ها نیست و نصیحت هم گوش نمی کند و آیت الهی هم به او پیشنهاد کرد که مصاحبه نکند اما بازهم مصاحبه ای با ایرنا انجام داد که از انجام تغییرات در آیین نامه ها خبر می دهد.

وی تصریح کرد:او اگر این موضوع را ادامه بدهد اصلا به سودش نیست.ایشان تاکید دارد، خلاف ماده ۶۰ اساسنامه فدراسیون فوتبال به سود شخص وی قانون گذاری کنیم.

وی در خصوص اینکه اصفهانیان اعلام کرده نصیرزاده باید در جلسه هفته آینده کمیته داوران شرکت کند و در خصوص تغییرات ایجاد شده در آیین نامه داوران توضیح دهد، اظهار داشت: من در جلسه کمیته داوران شرکت نمی کنم و فقط به هیات رییسه پاسخگو هستم.

نصیر زاده گفت:به آقای اصفهانیان برای بار ششم تذکر می دهم که دوست عزیز مصاحبه نکنید و فردا هم رییس کمیته داوران گلستان و ارومیه و تلفنچی هیات زنجان را مجبور نکنید علیه من مصاحبه کنند.

یک پاسخ

  1. با سلام
    البته رییس کمیته داوران ارومیه بنده هستم
    و هیچ خبری از این موضوع ندارم
    فکر میکنم منظور آقای نصیرزاده کمیته داوران آذربایجان غربی باشه!!!
    استان آذربایجان غربی به مرکزیت شهرستان ارومیه با دو هیئت فوتبال جداگانه مدیریت میشود
    رییس کمیته داوران آذربایجان غربی آقای نیرویار می باشند
    و رییس کمیته داوران شهرستان ارومیه بنده وفاپیشه هستم
    و از موضوع فوق کاملا” بی اطلاع
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *