اصفهانیان: برای برکناری عسگری جلسه برگزار نمی کنیم

فریدون اصفهانیان رییس کمیته داورانرییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران، گفت: نشست هفته آینده این کمیته برای برکناری حسین عسگری نیست و دلیل آن بررسی تغییرات ایجاد شده در آیین نامه جدید داوری است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایرنا، فریدون اصفهانیان افزود: قرار بود جلسه کمیته داوران روز گذشته برگزار شود، اما به دلیل دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین درگیری من و ممبینی برای انتخابات شورای شهر به هفته آینده موکول شد.
وی در رابطه با اینکه گفته می شود در این جلسه قرار است حسین عسگری برکنار شود و از میان مسعود عنایت، مسعود مرادی و علی خسروی یکی به عنوان رییس دپارتمان داوری انتخاب شود، اظهار داشت: این جلسه برای برکناری حسین عسگری نیست.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان، گفت: این جلسه در رابطه با آیین نامه ای است که تا کنون به داوران ابلاغ نشده است.
وی در خصوص دلایل ابلاغ نشدن آیین نامه کمیته داوران، تصریح کرد:در این آیین نامه تغییراتی داده شده است که باعث شد درخواست کنم فعلا از ابلاغ آن جلوگیری شود و جلسه هفته آینده نیز در این رابطه است.
وی درپاسخ به این سئوال که چه کسانی درآیین نامه تغییرات ایجاد کرده اند، اظهار داشت: هوشنگ نصیرزاده مسئول تدوین مقررات و آئین‌نامه‌ها ی فدراسیون فوتبال این تغییرات را ایجاد کرده و باید خود او نیز در جلسه شرکت کند و در این رابطه صحبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *