فنایی: نصیرزاده نمی‌تواند حکم اصفهانیان را ملغی کند

محمد فنایی کارشناس داوریعضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: نصیرزاده نمی‌تواند برای کمیته داوران تعیین تکلیف کند.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس،  محمد فنایی با اشاره به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه حضور فریدون اصفهانیان در راس کمیته  داوران غیرقانونی است، گفت: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بر اساس قوانین فریدون اصفهانیان را به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فوتبال انتخاب کردند و اعضای هیئت رئیسه‌ هم او را به عنوان رئیس کمیته داوران گماردند و این اظهارات نصیرزاده به نوعی توهین به هیئت رئیسه و اعضای مجمع فدراسیون است.

وی ادامه داد: نصیرزاده بی جهت وارد این مباحث می‌شود او مگر چه پستی دارد که اینگونه درباره رئیس کمیته داوران اظهار نظر می‌کند. او باید حریم و اندازه خود را بداند.

این کارشناس داوری کشورمان اضافه کرد: اعضای هیئت رئیسه آقای اصفهانیان را به عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب کرده است اما آقای نصیرزاده بر اساس چه استنادی می‌گوید حضور آقای اصفهانیان در کمیته داوران غیرقانونی است. او چگونه حکم هیئت رئیسه را ملغی می‌کند فدراسیون باید جواب نصیرزاده را بدهد نه من.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *