غیاثی: پیش از این که بخواهند تکلیفم را روشن کنند، خودم استعفا دادم

سیدرضا غیاثیعضو سابق کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به حرف‌های دیروز (سه‌شنبه) رییس این کمیته‌ گفت: پیش از این که بخواهند تکلیفم را روشن کنند، خودم استعفا دادم!

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، رضا غیاثی در واکنش به حرف‌های دیروز (سه شنبه) فریدون اصفهانیان درباره کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال اظهار کرد: چهارم خرداد در نامه‌ای به علی کفاشیان از عضویت در کمیته‌ داوران کناره‌گیری کرده‌ام و خوشبختانه وی پیش از سفر به سوئیس و شرکت در اجلاس فیفا با قدردانی از من با این کناره‌گیری موافقت کرد.

وی در ادامه با لحنی بسیار جدی خطاب به اصفهانیان گفت: آقای محترم! پیش از این که بخواهید یکشنبه هفته‌ آینده تکلیف من را روشن کنید، خودم تکلیفم را زودتر روشن کرده‌ام! دیگر در کمیته‌ داوران عضویت ندارم و در نامه استعفایم به کفاشیان از دورانی که عاطل و باطل در کمیته‌ سپری کردم، اعلام برائت کرده‌ام.

رضا غیاثی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا استعفایش را به جای رییس کمیته‌ داوران به رییس فدراسیون فوتبال ارائه داده است، گفت: ابلاغم را از آقای اصفهانیان نگرفته بودم که استعفایم را به او بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *