ریتزولی: بعد از سوت پایان فینال گریه کردم

ریتزولیداور مسابقه فوتبال فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا اعتراف کرده، بعد از به صدا درآوردن سوت پایان این بازی به قدری احساساتی شده که شروع به گریه کرده است.

این بازی شنبه شب بین دو تیم آلمانی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار شد و در پایان باوارایی ها با گل دقیقه ۸۹ آرین روبن دو بر یک به پیروزی رسیدند و جام قهرمانی را برای پنجمین بار بالای سر بردند.
نیکولا ریتزولی داور ایتالیایی این مسابقه به روزنامه گازتا دلو اسپورت گفته که بعد از به صدا درآوردن سوت پایان، به گریه افتاده است.
این داور ۴۱ ساله همچنین می گوید که پیرلوییجی کولینا داور با سابقه ایتالیایی و رییس کمیته داوران یوفا به او به خاطر عملکرد خوبش در این بازی تبریک گفته است.
وی گفت: دور و برم کسی نبود، به ورزشگاه و تمام تماشاگرانی نگاه کردم که داشتند تیمشان را تشویق می کردند، حتی دورتموندی ها. ناگهان به قدری احساساتی شدم که اشک از چشمانم سرازیر شد.
ریتزولی افزود: با خودم فکر کردم که کارم را خوب انجام داده ام ولی هنوز منتظر تأیید کولینا بودم. اگر اشتباهی مرتکب شده بودم، حتما ناراحت می شدم و چون من با کولینا خیلی رابطه نزدیکی دارم، این موضوع سخت تر هم می شد.
داور فینال لیگ قهرمانان ادامه داد: به همین دلیل وقتی وارد رختکن شدم، نفسم را در سینه حبس کرده بودم. کولینا برای لحظاتی به من نگاه کرد و سکوت سنگینی حاکم شد. اما بعد گفت: «آفرین، آفرین، آفرین به همه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *