اصفهانیان: اگر آئین نامه به تائید کمیته داوران نرسد، آن را به کمیته تدوین برمی‌گردانیم

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اگر اعضای کمیته داوران فردا آیین‌نامه جدید را تائید نکنند، آن را به کمیته تدوین برمی‌گردانیم.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگاری فارس ، فریدون اصفهانیان در خصوص صحبت‌های روز گذشته علی کفاشیان که اعلام کرد آیین‌نامه جدید داوران به کمیته داوران ارسال شده است، گفت: ما این آیین‌نامه را دریافت کردیم و فردا با تشکیل کمیته داوران به این مورد رسیدگی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: باید نگاه دقیق‌تری به آیین‌نامه داشته باشیم و ببینیم چه تغییراتی در آیین‌نامه به وجود آمده و در مورد تغییرات نظر بدهیم و پس از آن آیین‌نامه جدید داوران در اختیار هیئت‌ها قرار بگیرد.

رئیس کمیته داوران تصریح کرد: من فردا به تهران می‌آیم. بلافاصله با تشکیل کمیته داوران با حضور تمامی اعضا آیین‌نامه جدید داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما آنچه که حائز اهمیت است کمیته تدوین آیین‌نامه داوران در محتوای این آیین‌نامه تغییری را انجام ندادند. به طور مثال شاید جای ماده 9 را با 10 یا ماده 8 را با 9 تغییر داده باشند، این موضوع اشکالی ندارد اما محتوای آیین‌نامه را نمی‌توانند تغییر دهند.

اصفهانیان در خصوص اینکه رئیس دپارتمان داوری با نظر کمیته داوران انتخاب می‌شود، تاکید کرد: از ابتدا هم دپارتمان داوری زیر نظر کمیته داوران فعالیت می‌کرد. دپارتمان کارهای اجرایی که از سوی کمیته داوران دستورالعمل می‌شود را انجام می‌دهد. اعضای دپارتمان داوری در فدراسیون مستقر هستند و بر اساس قانون کار روزانه باید 8 ساعت فعالیت کنند. با پیشنهاد ما و تایید دبیرکل و رئیس فدراسیون فوتبال رئیس دپارتمان داوری معرفی می‌شود.

رئیس کمیته داوران در خصوص اینکه آیا حسین عسگری به عنوان رئیس دپارتمان داوران همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا نه؟ گفت: فردا قبل از اینکه جلسه اعضای کمیته داوران برگزار شود من جلسه‌ای را با اعضای دپارتمان داوری خواهم داشت و در این ارتباط تصمیم‌گیری خواهم کرد. البته این احتمال وجود دارد تصمیم‌گیری در مورد دپارتمان به آینده موکول شود.

وی افزود: ما باید آیین‌نامه‌‌ جدید داوران را به دقت آنالیز کنیم و این مقایسه انجام شود که چه تغییراتی در آن صورت گرفته است و اینکه این آیین‌نامه مورد تایید اعضای کمیته قرار بگیرد یا دوباره به کمیته تدوین برگردد تا اصلاحاتی در آن انجام شود، به نظر اعضای کمیته داوران برمی‌گردد.

اصفهانیان خاطرنشان کرد: بررسی نهایی درمورد آیین‌نامه فردا بعدازظهر انجام می‌شود و من انتظار دارم اعضای کمیته داوران همگی در جلسه حضور داشته باشند. آقایان فنایی و مرادی هم عضو کمیته داوران هستند و می‌توانند در جلسه حضور داشته باشند. آنها در مورد دپارتمان داوری و اینکه رئیس این دپارتمان چه کسی باشد باید اظهار نظر کنند.

وی اضافه کرد: آیین‌نامه داوران برای من ایمیل شده اما برای بررسی دقیق‌تر فردا در جلسه کمیته داوران آن را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد و در صورت تایید دپارتمان داوری آن را تکثیر کرده و در اختیار هیئت‌های استان‌ها قرار خواهد گرفت. دپارتمان داوری کارهای اجرایی مربوط به داوری را انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *