مرادی: مشکلی با آقای اصفهانیان ندارم

مسعود مرادی

عضو مستعفی کمیته داوران گفت: من مشکلی با آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران ندارم و اگر او بخواهد هر کمکی که از دستم برآید برای ارتقای داوری کشور انجام خواهم داد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، مسعود مرادی در خصوص گلایه‌های فریدون اصفهانیان از وی اظهار داشت: آقای اصفهانیان پیشکسوت داوری است و به عنوان رئیس کمیته داوران احترامش باید حفظ شود، بنده و آقای فنایی هم اگر از سمت خود در کمیته داوران استعفا دادیم به خاطر این است که آیین نامه داوری با وجود اینکه ماه‌ها از تصویب آن می‌گذرد اما هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.

وی ادامه داد: ما در جلسات کمیته داوران شرکت می‌کردیم اما در این بین با وجود تصویب آیین نامه کمیته داوران در حدود 6 ماه است که هنوز اجرایی نشده است و تنها آیین نامه ای محسوب می‌شود که در فدارسیون فوتبال تصویب شده اما هنوز به هیئت‌های ابلاغ نشده است.

مرادی خاطر نشان کرد: آقای اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران زحمات بسیاری کشیده است تا آیین نامه این کمیته تصویب شود چرا که بدون این آیین نامه خود آقای اصفهانیان برای کار بلاتکلیف بوده است. اما الان این آیین نامه مصوب شده و باید اجرایی شود.

وی در خصوص اینکه فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران اعلام کرده تا پایان هفته جاری آیین نامه داوری به هیئت استان های ابلاغ خواهد شد گفت: الان ماه‌ها است این هفته و آن هفته می‌کنند، نمی‌دانم مشکل چیست اما خود آقای اصفهانیان با توجه به اینکه در کمیته داوران حضور داشتند، حتما از این موضوع باخبر هستند.

مرادی اضافه کرد: با تصویب آیین نامه هر فردی در کمیته داوران و دپارتمان داوری مسئولیتی پیدا می‌کند و کارها بر اساس یک شرح وظیفه انجام می‌شود. در گذشته خود آقای اصفهانیان در انجام امور بلاتکلیف بود اما چارچوبی که در آیین نامه برای رئیس کمیته داوران و اعضای آن و همچنین برای دپارتمان داوری و اعضای دپارتمان تعیین می‌کند باعث می‌شود امور به شکل مطلوبی برسد.

وی افزود: اگر آقای اصفهانیان می‌خواهد ما در کمیته داوران به او کمک کنیم که مطمئنا هم همینطور است باید مجموعه فدارسیون هم مایل به همکاری با ما باشند و مشکلی برای حضور در کمیته داوران نداریم. هدف ما ارتقای سطح داوری کشور است و من هم به عنوان یک مدرس بین المللی فعالیت می‌کنم. هیچگاه به دنبال کارشکنی نبودم.

مرادی خاطر نشان کرد: امیدوارم با اجرایی شدن آیین نامه گردهمایی و جلساتی با مسئولان داوری کشور داشته باشیم تا راهکارهای مناسب برای ارتقای سطح فنی داوران تعیین شود و ما داوری‌های بهتری را در مسابقه‌های لیگ برتر و همچنین سایر سطوح شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *