اصفهانیان: رئیس دپارتمان را ما باید معرفی کنیم

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌دانم چرا دبیرکل فدراسیون آیین‌نامه کمیته داوران که به تصویب هیئت‌رئیسه رسیده است را ابلاغ نمی‌کند؟

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان اظهار داشت: حدود 6 ماه قبل آیین‌نامه کمیته داوران که به تصویب اعضای کمیته رسیده بود در هیئت رئیسه فدراسیون نیز مصوب شد اما این آیین‌نامه هنوز از سوی نبی دبیر فدراسیون به استان ها ابلاغ نشده است.
وی ادامه داد: آن زمان گفتند باید آیین‌نامه به تایید کمیته تدوین مقررات فدراسیون هم برسد که هوشنگ نصیرزاده هم این آیین‌نامه را تایید کرد اما باز هم نبی این آیین‌نامه را ابلاغ نکرده و نمی‌کند. من از کفاشیان سراغ آیین‌نامه را گرفتم اما او گفت آن را به نبی داده تا ابلاغ کند که نبی این کار را نکرده است. در حالیکه وظیفه دبیرکل ابلاغ آیین‌نامه‌های مصوب است.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه شاید رفاقت نبی با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری مانع ابلاغ این آیین‌نامه است زیرا طبق این آیین‌نامه باید رئیس دپارتمان از سوی کمیته داوران تایید شود گفت: من به رفاقت آنها کاری ندارم و حتی به اشخاص هم کاری ندارم. ما می‌گوییم باید بین دپارتمان داوری و کمیته داوران هماهنگی وجود داشته باشد. رئیس دپارتمان را هم باید به نبی معرفی کنیم و با هماهنگی او رئیس را انتخاب کنیم و اگر ایشان فرد پیشنهادی ما را نپذیرفتند یا ما او را قانع می‌کنیم یا او ما را قانع می‌کند. یا نفر بعدی را به او معرفی می‌کنیم. نمی دانم اشکال کار کجاست که نبی همچنان از ابلاغ آیین‌نامه داوران طفره می‌رود. در حالیکه استان‌ها با من تماس می‌گیرند و بلاتکلیف هستند و نمی‌دانند طبق کدام آیین‌نامه باید کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *